کد خبر: 840529
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
مدیر جهاد کشاورزی گرمی:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در شهرستان گرمی پرداخت شده است.

به گزارش جوا ن آنلاین از اردبیل،عظیم احمدی در بازدید از مکانیزاسیون کشاورزی گرمی اظهار داشت:  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمی در جذب و ارائه تسهیلات ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در بین شهرستانهای استان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شهرستان گرمی از لحاظ امکانات ماشین آلات کشاورزی و گسترش طرحهای خاکورزی حفاظتی از مجهزترین و موفق‌ترین شهرستانهای استان بوده است، افزود: در شهرستان گرمی حدود یک هزار و 940 دستگاه انواع تراکتور و 179 دستگاه کمباین وجود دارد که حدود 50 درصد این دستگاهها عمرمفید بالای 13 سال دارند.

احمدی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با جذب و ارائه 51 میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در کنار کسب رتبه دوم در استان به اهداف حمایتی دولت یازدهم از کشاورزان جامه عمل پوشیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی بیان کرد: در این راستا با ارائه تسهیلات 142 دستگاه انواع تراکتور، 10 دستگاه کمباین و بالغ بر 200 دستگاه ادوات کشاورزی برای کشاورزان شهرستان گرمی معرفی شده است تا این امر زمینه‌ساز تسهیلدر عملیات کشاورزی شود.

وی گفت: وامهای ارائه شده به کشاورزان با نرخ بهره 15 درصد بوده که با بخشودگی 3 درصدی از نرخ بهره عادی با هدف حمایت از کشاورزان به صورت 5 ساله به متقاضیان پرداخت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر