کد خبر: 840474
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
مدیرعامل سازمان پارکها شهرداری کرج تاکید کرد
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران رویکرد اصلی اقدامات سازمان پارکهای کرج را در راستای حفظ محیط زیست بیان کرد.

محمد رضا زین العابدینی با حضور در غرفه استان البرز که با همکاری اداره کل محیط زیست استان  و سازمان پارکهای کرج  بر پا شده بود ،  رویکرد  ا صلی اقدامات این مجموعه را در راستای ارتقا و حفظ محیط زیست ایران کوچک  بیان کرد و گفت: فعالیت های این مجموعه علاوه بر بعد بصری و زیبایی شناسی در مرحله اول در راستای حفظ محیط زیست بوده و در درجه دوم به بحث منظر آرایی میپردازد.
زین العابدینی با بیان اینکه این مجموعه برای دومین سال متوالی در این نمایشگاه شرکت کرده است اظهار داشت: مجموعه سازمان پارکها با به نمایش گذاردن اقدامات و دستاوردهای سازمانی خود در این مهم شرکت کرده و خدا را شاکریم باری دیگر  پر بار در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم.
وی به اقدامات سازمان پارکها در سال 95اشاره کرد و گفت: با کاشت 50 هزار اصله  درخت و احداث  هزار هکتار جنگل کاری در کلانشهر کرج و سایر امورات انجام شده در این راستا  کیفیت هوای شهر در آینده مطلوب تر خواهد شد و ما همواره سعی بر آن داشتیم با توسعه فضای سبز در بهبود محیط زیست گام برداشته و با این اقدام در کاهش آلودگی هوای شهر بکوشیم.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان سخنان خود  مقدم سبز تمامی هموطنان و خصوصا  همشهریان کرجی را به غرفه استان البرز ارج نهاد و گفت: امیدواریم اقدامات مجموعه سازمان پارکها بتواند با ارتقا فضای سبز و درنتیجه بالابردن کیفیت محیط زیست، برای همشهریان موثر بوده و با توسعه فضای سبز در بخش کوچکی از حذف ریز گردها مفید واقع شود.
در حاشیه  این بازدید مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به همراه مدیر کل محیط زیست استان البرز حمایلی را تحت عنوان "سفیر محیط زیست استان البرز "به اولین بانوی مدال آورالمپیک ایرانی در استان البرزاهدا  کرد.
لازم به توضیح است در سال جاری یکی از جوایز ارزشمند ملی محیط زیست کشور در قالب "واحد خدماتی قابل تقدیر"نیز تقدیم سازمان پارکهای شده است.    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار