کد خبر: 840441
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کلینک تخصصی و فوق تخصصی مهدیشهر و خوابگاه دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه شامگاه روز جمعه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
2 خوابگاه دانشکده پیراپزشکی هر کدام با ظرفیت 200 نفر دانشجوی دختر و پسر با صرف 75 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بانک ملت و مصارف صرفه جویی های این دانشگاه احداث شده است.
مهدی شادنوش رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  با بیان این که این دانشکده به پردیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مستقر در شهرستان سرخه تبدیل و رشته های پیراپزشکی نیز توسعه می یابد، گفت: در طرح باز مهندسی رشته ها که از 2 سال قبل در این دانشگاه اجرایی شده، استقرار متمرکز رشته های پیراپزشکی در این دانشکده پیش بینی شده و همه رشته های پیراپزشکی در این مرکز مستقر خواهد شد.
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان مهدی شهر طرحی دیگری است که با 750 متر مربع زیربنا و با صرف 25 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.
وزیر بهداشت همچنین با حضور در منطقه دربند مهدیشهر، از بیمارستان 96 تختخوابی در دست ساخت این شهرستان بازدید کرد.
در سفر یک روزه سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمنان، 90 طرح حوزه بهداشت و درمان شامل 18 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 72 طرح در بخش‌های مختلف آغاز شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر