کد خبر: 840057
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از ایجاد سه پایانه جدید تا پایان سال‌جاری در این کلانشهر خبر داد و افزود: این پایانه‌ها شامل پایانه حصارک، آزادگان و البرز است.

مهرداد کیانی با اشاره به حمایت مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی و شهرداری کرج عنوان کرد: پروژه احداث پایانه‌های اتوبوس به عنوان اقدامی عمرانی زیرساختی با تعامل و همکاری این نهادهای مردمی اجرایی می‌شود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: بهره‌برداری از پایانه‌های اتوبوس تا پایان امسال محقق شود.

کیانی هدف از احداث این پایانه‌ها را ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی، هم‌چنین ارائه خدمات بهینه به مسافران ذکر کرد و افزود: رسیدن به این مهم از اولویت‌های سازمان اتوبوسرانی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به فعالیت 19 ترمینال در سطح کرج بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 ایستگاه اتوبوس در خطوط مختلف کلانشهر کرج وجود دارد که برخی از آنها عادی و برخی دیگر نیز مکانیزه و دارای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی هستند.

کیانی با اشاره به فعالیت 154 دستگاه اتوبوس در ترمینال بلوار بلال گفت: بیشترین ناوگان اتوبوس در این پایانه و در 19 خط فعالیت می‌کنند.

 

فعالیت 154 دستگاه اتوبوس در ترمینال بلوار بلال

 

وی خاطرنشان کرد: ترمینال بلوار بلال در مسیر میانی میدان توحید ـ بلوار بلال واقع شده است که روزانه 154 دستگاه اتوبوس در خطوط تعیین شده اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند.

کیانی بیشترین تعداد اتوبوس در این پایانه را با تعداد 25 دستگاه اتوبوس مربوط به خط  کرج ـ اشتهارد عنوان کرد و افزود: اتوبوس‌های به کار گرفته شده برای جابه‌جایی مسافران این مسیر مربوط به شرکت میدل‌باس است.

این مسئول با اشاره به حجم بالای مسافران منطقه کمال‌شهر بر ارائه خدمات‌رسانی مناسب تاکید ‌و اظهار کرد: با توجه به حجم مسافران این منطقه 17 دستگاه اتوبوس در ‌مسیر رفت و برگشت کرج ـ کمال‌شهر فعال هستند.

کیانی در ادامه از فعالیت 131 دستگاه اتوبوس ترمینال شهید سلطانی خبر داد و عنوان کرد: این ترمینال بعد از بلوار بلال بیشترین تعداد اتوبوس را دارد.

وی مناطق حصارک، بعثت، شهرک اوج، دانشگاه رجایی، شهرک طالقانی، حصارک بالا و باغستان را از جمله خطوط فعال اتوبوسرانی پایانه مسافربری شهید سلطانی ذکر کرد و با بیان اینکه، مسیر پایانه شهید سلطانی ـ بعثت بالاترین حجم مسافر در بین خطوط بین شهری را دارد، افزود: به این منظور بیشترین تعداد اتوبوس‌ها با 18 دستگاه در این مسیر تردد می‌کنند.

این مسئول افزود: این تعداد اتوبوس روزانه به جابه‌جایی مسافران در 12 مسیر تعیین شده در کرج  اقدام می‌کنند.

کیانی با تاکید بر بسترسازی ایمنی در حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: رضایت مسافران از سرویس‌دهی مناسب اتوبوس‌های شهری و درون شهری از اولویت‌های مهم این سازمان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار