کد خبر: 840040
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
شهردار اصفهان:
اکثر پروژه‌های شهر اصفهان تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و با توجه به سفر احتمالی رئیس‌جمهور در پایان سال ،بسیاری از پروژه‌ها با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

شهردار اصفهان در چهل و هفتمین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته، چند افتتاح» در منطقه 11 از افتتاح چهار پروژه خبر داد و اظهار داشت: افتتاح پروژه بوستان لیمجیر که منجر به افزایش سرانه فضای سبز شهری خواهد بود یکی از ضروریات ساکنان محله لیمجیراست چراکه این محله از جمله محلات کمتر برخوردار و محروم شهر اصفهان است و نیازمند چنین پروژه‌هایی است.

مهدی جمالی‌نژاد افزود: همچنین در پروژه دیگری در برنامه امروز هر هفته چند افتتاح، خیابان فضیلت در این محله افتتاح شد که نقش مهمی در روان‌سازی تردد خودروهای این منطقه خواهد داشت.

وی از افتتاح دفتر تسهیل‌گری در محله لیمجیر خبر داد و گفت: در کنار این پروژه‌ها، گلزار شهدای محله رهنان نیز ساماندهی شد؛ همدلی، همراهی، صفا و صمیمیت ساکنان محله‌های کمتر برخوردار اصفهان مثال‌زدنی است و این امر باعث می‌شود تا با حداقل هزینه بسیاری از مشکلات آنان را بتوان حل کرد.

دکتر جمالی‌نژا با بیان اینکه پروژه‌های شهری در محله‌های کمتر برخوردار شهر اصفهان متمرکز شده، عنوان داشت: پروژه‌های دیگر مناطق شهر نیز در کنار این پروژه‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اکثر پروژه‌های شهر اصفهان تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و با توجه به اینکه ممکن است رئیس‌جمهور در پایان سال جاری و یا در ابتدای سال 96به استان اصفهان سفر داشته باشد، افتتاح این پروژه‌ها با حضور رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد.

مدیریت شهری نصف جهان از به نتیجه رسیدن تلاش شهرداری در جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های شهری خبر داد و گفت : شهرک مبل اصفهان پروژه‌ جدیدی است که تفاهم‌نامه آن منعقد شده و قرار است به زودی کلنگ آن در محله رهنان زده شود؛ این پروژه به فعالان صنایع چوب کشور کمک خواهد کرد تا در یک مرکز نمایشگاهی و تجاری مادر بتوانند محصولات خود را عرضه کنند که این نمونه در کشور بی‌نظیر است.

شهردار اصفهان ادامه داد: برای ایجاد نشاط و شادابی در شهر برنامه‌های زیادی توسط شهرداری پیش‌بینی شده است؛ شهر اصفهان تماماً به کارگاه عمرانی تبدیل شده و در هر نقطه از شهر اصفهان عملیات عمرانی به چشم می‌خورد.

وی بیان داشت: لازم است تا از شهروندان خوب اصفهان به دلیل تحمل سختی عبور و مرور عذرخواهی کنم چراکه ظرف دو ماه پایانی سال این موانع افزایش یافته است ولی قرار است تا 25 اسفند تمامی کارگاه‌های عمرانی سطح شهر جمع‌آوری شوند.

جمالی‌نژادبا تأکید بر لزوم زیباسازی شهر اصفهان در آستانه سال جدید اضافه کرد: در صدد استفاده از نظرات هنرمندان شهر اصفهان برای زیباسازی این شهر هستیم، البته کارهای هنری سلیقه‌ای بوده و ممکن است صد در صد شهروندان از برخی‌ طرح‌های شهری خوششان نیاید.

شهردار اصفهان در ادامه به زمین های کشاورزی منطقه 11 اشاره کرد و ادامه داد: قرار نیست زمین تبدیل به ساخت و ساز شود وتعیین تکلیف زمین های کشاورزی در کمیسیون ماده ۵ و شورای برنامه ریزی و کارگروه زیربنایی استان مشخص می شود و شهرداری تنها یک رای در این موضوع دارد

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از پروژه‌های امروز منطقه 11 زیر 5 میلیارد تومان است، یادآور شد: با این وجود شهروندان قدرشناس اصفهان همیشه کم‌توقع بوده و این اقدامات کوچک هم باعث خرسندی آنان می‌شود که این نشانه همراهی شهروندان است وخرسندیم در طول یکسال اخیر ۳ برابر ۱۰ سال گذشته سرمایه گذار جذب کرده ایم.

وی در پایان اظهارداشت: پشتیبانی مردم همواره نقطه عطفی برای دلگرمی همکاران در شهرداری اصفهان بوده و هست و در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان کمک ‌کننده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر