کد خبر: 839924
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
رئیس پلیس راه اردبیل:
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به خاطر بارش برف در روزهای گذشته بسیاری از پلاکهای وسایل نقلیه ناخوانا است طرح کنترل پلاک وسایل نقلیه در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل،سرهنگ سید حجت فتاحی در بازدید از جاده‌های مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: با توجه به این‌که در روزهای اخیر بارش شدید برف سبب گل‌آلود شدن پلاک خودروها و وسایل نقلیه شده است در همین زمینه طرح کنترل پلاک وسایل نقلیه توسط پلیس راه استان انجام شده و این طرح با جدیت در محورهای استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از پلاکهای وسایل نقلیه گل‌آلود بودن ناخوانا است و در این زمینه پلیس راه استان تدابیر ویژه‌ای انجام داده و رانندگان وسایل نقلیه موظف هستند قبل از حرکت و تردد در جاده‌ها نسبت به شست‌وشوی پلاک خودروی خود اقدام کنند که در غیر این‌صورت مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخی از افراد سودجو از گل‌آلود بودن پلاک خودروها سواستفاده می‌کنند که پلیس راه استان اردبیل برای مقابله با این سودجویان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و طرح کنترل پلاک وسایل نقلیه را اجرا می‌کند تا شاهد کاهش تخلفات وسایل نقلیه در سطح استان باشیم.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: با توجه به این‌که در روزهای گذشته شاهد بارش برف و برودت هوا بودیم این امر سبب شده که برخی پلاکهای خودرو و وسایل نقلیه ناخوانا شود که نیاز است رانندگان وسایل نقلیه نسبت به پاکسازی و شست‌وشوی پلاک خودروی خود اقدام کنند تا حد امکان مشکلی پیش نیاید، چرا که پلیس راه استان در این زمینه با جدیت برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس راه استان اردبیل برای تسهیل تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی، مه‌گیر و کوهستانی مستقر شده و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی، کوهستانی و مه‌گیر استان باز است و امکان تردد در تمامی جاده‌های اردبیل بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و نیاز است رانندگان هوشیاری لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند تا شاهد هیچ‌گونه حادثه دلخراش در جاده‌های استان نباشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر