کد خبر: 839920
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمام استان اردبیل گفت: ما در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی توان مهندسی و تولید ملی به این باور و یقین رسیده ایم که می توان بستر و زمینه های تحقق این اهداف عالی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آتلاین از اردبیل، میرمحمد سیدهاشمی در جریان بازگشایی هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان اردبیل اظهار کرد: ما در آستانه پنجم اسفند ماه روز ملی مهندسی قرار داریم که جا دارد این روز ارزشمند را به فعالان این عرصه تبریک بگویم.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است ما با توان مهندسی و تولید ملی و با هدف کاهش دغدغه های مردم در بخش ساخت و ساز سعی مان بر این است تا به اهداف شایسته و مطلوب در این حوزه دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در دوره هفتم بر شفاف سازی امور سازمان از جمله تخصیص صلاحیت و ظرفیت های قانونی تاکید کرده و اعلام می کند که کلیه ارجاعات نقشه سازمان صلاحیت و ظرفیت های اختصاصی به اعضا در سایت رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درج شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

سیدهاشمی در ادامه سخنان خود به برگزاری این نمایشگاه و ظرفیت خوب بخش ساخت و ساز برای رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا در قالب این نمایشگاه ها مردم بیشتر با توان تولید بومی در حوزه ساخت و ساز آشنا شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر