کد خبر: 839909
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در فرصت باقی مانده تا پایان سال شورای شهر اردبیل در جلسات متعدد و فشرده متمم بودجه سال 95 و لایحه بودجه سال 96 را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ذکی الله خوشبخت در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه بودجه 96 با 15 روز تاخیر تقدیم شورای شهر شده است ما باید به صورت فشرده و در جلسات چندین نوبته در طول هفته سعی کنیم تا پایان سال بودجه 96 را بررسی و تصویب کنیم.

وی اولویت کاری شورا را در روزهای پایانی سال بررسی و تصویب متمم و بودجه اعلام و خاطرنشان کرد: باید اعضای شورای شهر با اولویت حضور در این جلسات تخصصی و پرهیز از هرگونه سفر غیرضرور سعی کنند تا هر چه سریعتر متمم و بودجه را به تصویب برسانند.

موافقت شورا را طرح انتقال پادگان ارتش از داخل شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به توافق اخیر شهرداری اردبیل و ارتش برای انتقال پادگان شهید چمران از ایستگاه سرعین اشاره کرد و افزود: بعد از بحث و بررسی های اعضای شورای شهر اردبیل قرار شد این انتقال با اولویت ضوابط و اصول شهرسازی بعد از تائید شورای عالی معماری و کمیسیون ماده پنج اجرایی و عملیاتی شود.

خوشبخت ادامه داد: ما انتظار داریم سایر دستگاه ها و نهادها به ویژه استانداری اردبیل، جهاد کشاورزی و ... در حل معارض برای تامین زمین مورد نیاز احداث پادگان جدید همکاری کنند تا بستر انتقال سریع پادگان به خارج از شهر اردبیل فراهم آید.

در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با انتشار آگهی برای انتخاب پیمانکار برای 14 مورد پروژه عمرانی برای سال آینده در اسفندماه با حفظ رقم 50 میلیارد تومان و آغاز سریع پروژه های عمرانی موافقت کردند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با خرید نردبان 56 متری برای آتش نشانی اردبیل با تامین اعتبار دولتی به میزان 3 میلیارد و 850 میلیون تومان توافق کرده و بر تامین هزینه یک میلیارد و 230 میلیون تومان از طرف شهرداری اردبیل موافقت شد.

در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل همچنین پیشنهاد آب و فاضلاب شهری استان اردبیل مبنی بر دریافت 10 هزار ريال به ازای هر انشعاب به عنوان اخذ هزینه تبصره 3 با هدف بازسازی و توسعه شبکه جدید و فرسوده مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر اردبیل قرار گرفت که در نهایت قرار شد این پیشنهاد آبفای اردبیل به کمیسیون تخصصی شورای شهر ارجاع داده شود تا مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر