کد خبر: 839887
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی:
معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سربازان متاهل به ازای هر فرزند می توانند سه ماه معافیت بگیرند و اگر کسی شش فرزند داشته باشد از خدمت سربازی معاف می شود.
حبیب جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشمولان در صورت معافیت از خدمت سربازی باید دو ماه دوره آموزشی را بگذرانند و اگر کسی 10فرزند داشته باشد هم موظف به گذراندن این دوره‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه کارگروهی متشکل ازسه عضو در قالب ماده 63 قانون وظیفه بررسی صلاحیت مشمولین غایب و حاظر را بررسی کنند گفت: تمامی دستورالعمل‌های انجام شده در حوزه سربازی طبق قانون و مصوبه مجلس انجام می شود.

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: قانون وظیفه عمومی در تاریخ 22 دی ماه 90 اصلاحیه خورده و بعد از اصلاح قانون یک سری محرومیت درباره خدمت مشمولان انجام شده است.

وی به کسری خدمت سربازان دارای فرزند اشاره کرد و گفت: سربازان متاهل به ازای هر فرزند می توانند سه ماه معافیت بگیرند واگر کسی شش فرزند داشته باشد از خدمت سربازی معاف می‌شود.

جعفرزاده به شرایط معافیت فرزندان رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: جانبازان دارای جانبازی 25 درصد و رزمندگان دارای ماه خدمت می‌توانند یک فرزند خود را از خدمت سربازی معاف کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر