کد خبر: 839558
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: محصولات تولید شده در استان اردبیل در حوزه های مختلف در حد استاندارد جهانی است که علاوه بر تامین بازار داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل ، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست مشترک مسئولان اتاق اردبیل و ولگاگراد روسیه در اتاق بازرگانی اظهار کرد: ما در تقویت روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه و به مقصد روسیه نیازمند به تفاهم و همکاری بخش خصوصی و تجار و بازرگانانی هستیم که از باب اقتصادی به دوام و قوام همکاری های مشترک اعتقاد راسخ داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این بین دولت به عنوان مهیاکننده بستر لازم برای تبادلات اقتصادی و تفاهمات فی ما بین اقدام می کند که ما به عنوان بخش دولتی در این زمینه اعلام آمادگی می کنیم تا در راستای تحقق توافقات فی مابین نهایت همکاری را داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: استان اردبیل از نظر صنعت و کشاورزی می تواند همکاری مشترکی را با استان ولگاگراد داشته باشد به طوری که ما هم اکنون در صنایع تولید ماشین آلات صنعت غذا، شیرآلات، نفت و گاز، قطعات الکترونیکی خودرو، تولید نخ، پارچه و پوشاک، تجهیزات و توپ های ورزشی، مصنوعات پلاستیکی، انواع میوه منجمد و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است.

عاملی تصریح کرد: ما هم اکنون محصولاتی در حد استاندارد اروپایی تولید و در داخل و خارج از کشور عرضه می کنیم و علاقمند به همکاری مشترک با بخش خصوصی ولگاگراد برای امضای همکاری و تفاهمات مشترک هستیم.

وی ضرورت تقویت روابط بین ایران و روسیه به ویژه حل مشکل انتقال پول و ایجاد شرکت های مشترک حمل و نقل را در سایه همکاری های مشترک بسیار حیاتی عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر