کد خبر: 839530
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند کرج تاکید کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مهم ترین اصل در ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا را ارتقاء طرح مشارکت مردم در اجرای طرح های مدیریت پسماند در این زمینه دانست.

مجتبی اسکندری این مطلب را اعلام کرد و افزود: ایجاد جذابیت برای مردم نقش بسزایی در ارتقاء سطح مشارکت آنان دارد که این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول، همچنین به ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت در اجرای طرح های سازمان مدیریت پسماند اشاره و بیان کرد: مشارکت سرمایه گذاران در سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها کمک شایانی می کند.

وی در ادامه از اهمیت تبلیغات و فرهنگسازی سخن گفت و افزود: تبلیغات موثر و مداوم، فرهنگ صحیح را در ذهن شهروندان ماندگار کرده و موجبات ارتقاء سطح مشارکت آنان را فراهم می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی سازمان برای همکاری با سمن های حامی محیط زیست سخن گفت و ادامه داد: سازمان برای نهادینه کردن فرهنگ تفکیک از مبدا نیازمند مشارکت سمن هاست و خود نیز آماده هرگونه همکاری با این قشر دوستدار محیط زیست می باشد.

اسکندری در تشریح اقدامات سازمان در خصوص همکاری با سمن ها عنوان کرد: تا کنون دو جلسه در این زمینه برگزار شده و نتایج خوبی به همراه داشته است.

این مسئول ارائه طرح از سوی سمن ها و اجرای طرح ها از سوی سازمان مدیریت پسماند را مهم ترین موارد مطرح شده در جلسات مذکور ذکر و عنوان کرد: در آینده ای نزدیک شاهد اجرای طرح هایی کارآمد از سوی سمن ها و مدیریت پسماند هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار