کد خبر: 839484
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی خبر داد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق استان مرکزی ناشی از بارش برف سنگین، 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق استان مرکزی ناشی از بارش برف سنگین، 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

محمد اله‌داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به بارش سنگین برف در روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه که باعث ایجاد قطعی‌های گسترده در حوزه خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف در سطح استان شد، به ایسنا، منطقه مرکزی گفت: در شهرستان‌های اراک، خنداب، شازند، فراهان، کمیجان و بخش‌هایی از ساوه و زرندیه، شاهد بیشترین آسیب دیدگی به شبکه و تجهیزات برق در شهرستانهای مذکور بودیم.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی 61 اکیپ اجرایی و با همکاری کلیه همکاران و همچنین اکیپ‌های اعزامی شرکت‌های توزیع نیروی برق قم، اصفهان و لرستان در کمتر از 36 ساعت مشکلات رخ داده مرتفع و برق وصل شد.

اله‌داد، شکستگی حدود 300 اصله پایه و سقوط و سوختن 15 دستگاه ترانس را از عمده‌ترین خسارات وارده به شبکه و تجهیزات برق در استان ناشی از بارش برف سنگین عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن تقدیر از صبر و تحمل شهروندان گفت: تا پایان روز اول بارندگی، 500 روستا به دلیل بارش سنگین در محاصره برف قرار گرفته و فاقد مسیر دسترسی و تعداد 58 روستا به صورت کامل بدون برق بودند که با تلاش های انجام شده برق‌رسانی به روستاها انجام شد.

وی گفت: در پی بارش برف سنگین در استان مرکزی 96 هزار و 595 نفر با تلفن 121 تماس گرفته‌اند که پاسخگویی به 77هزار و 220 تماس به صورت هوشمند بوده است و بیش از 17هزار تماس توسط اپراتور پاسخ داده شده است.

به گفته وی، به ‌سبب بارش سنگین برف که ارتفاع آن به بیش از 50 سانتی‌متر در شهرستان اراک رسید، شکسته شدن شاخه‌های درختان و آسیب دیدن تجهیزات برق رخ داد، همچنین بارش برف در سراسر استان قطعی برق در بسیاری از مناطق را به‌همراه داشت که اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق از همان ساعات نخست بارش برف مشغول فعالیت و برطرف‌سازی مشکلات و وصل برق شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها