کد خبر: 838848
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به اظهارات مقامات آمریکایی
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه وهابیت زادگاه تروریسم است و آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتاز هستند، عربستان را مهد وهابیت و نزدیک‌ترین دوست آمریکایی‌ها دانست.
جوان آنلاين: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی اظهار داشت: این گفته‌ها نقاب از چهره آمریکایی‌ها کشید و نشان داد که آن‌ها هنوز هم‌پیمان شکن هستند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه دروغ‌گویی و عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها دیوار بی‌اعتمادی بالاتر می‌رود تصریح کرد: برخلاف این اظهارات و رفتارها اما ملت ما منسجم‌تر و متحدتر می‌شوند و روی پای خود می‌ایستد.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بدون طمع با کشورهای دیگر راه خود را باقوت پیش می‌رود هرچند که آمریکایی‌ها با دروغ‌پردازی‌های خود سعی کنند و دروغ بگویند، نام شیطان بزرگ برازنده آمریکا است.

وی بابیان اینکه سران آمریکا ایران را طرفدار تروریسم می‌نامند گفت: خود آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که تاکنون هیچ کشوری به‌اندازه ایران با تروریسم مبارزه نکرده است، مسئله این است که در عرصه سیاست مادی شرم و حیا ازدست‌رفته است.

آیت‌الله مکارم شیرازی زادگاه تروریسم را وهابیت نامید و افزود: عربستان مهد وهابیت است و آمریکایی نزدیک‌ترین دوست عربستان سعودی است، آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتاز هستند.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز ناخرسندی از رسوایی‌های مادی در حکومت اسلامی گفت: این رفتارها خطرناک است و به اعتماد مردم ضربه می‌زند، برخی افراد به‌جایی رسیدند که دین خود را به مال دنیا و مقام می‌فروشند که بسیار شرم‌آور است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار