کد خبر: 838767
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان
هر فردی می‌تواند به چیدمان اعضای مجمع انتخاباتی اعتراض داشته باشد که اگر این اعتراض‌ها طبق قانون باشد حتماً رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد اعتراض یکی از کاندیداهای ریاست هیأت شنای استان اصفهان به چینش اعضای مجمع انتخاباتی این هیأت، اظهار داشت: هر کسی می‌تواند هر حرفی بزند و اعتراض داشته باشد. دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت‌ ورزش و جوانان تک تک موارد را بررسی می‌کند و افرادی که در مجمع حق رأی دارند را مشخص می‌کند. در انتخابات هیأت شنای استان اصفهان نیز بازرس مجمع، ناظر فدراسیون و ناظر دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارتخانه همه موارد را بررسی می‌کنند


محمد سلطان‌حسینی بیان کرد: هر قسمت از برگزاری این انتخابات طبق آیین‌نامه انتخابات مجامع هیأت‌های ورزشی نباشد حتماً اصلاح می‌شود
وی اذعان داشت : در مورد اینکه یکی از کاندیداها حکم زهرا مدنی نایب رئیس قبلی هیأت شنای استان هنوز باطل نشده و وی حق رأی دارد، واطلاعی از جزئیات حکم نایب رئیس قبلی و صدور حکم نایب رئیس فعلی ندارم. اطلاعات دقیق در مورد این موضوع را باید از علیرضا امینازاده معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان که اطلاعات دقیق‌تری در این رابطه دارد، پرسید.

سلطان‌حسینی اضافه کرد: زهرا مدنی در زمان مهرزاد خلیلیان رئیس پیشین هیأت شنای استان اصفهان نایب رئیس هیأت بود و زمانی که خلیلیان از سمت ریاست خود استعفا کرد به تبع نایب رئیس او هم حکمش لغو می‌شود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: هر کاندیدایی که به اعضای مجمع اعتراض دارد باید اعتراض خود را کتباً عنوان کند و من هم به تک تک موارد رسیدگی می‌کنم. یکی از کاندیداها به حضور گامر دیلانچیان به عنوان نماینده مربیان اعتراض کتبی داشت که پس از بررسی این موضوع به این نتیجه رسیدیم که دیلانچیان دارای بالاترین مدرک مربیگری شنا و مربی تیم ملی است و در حال حاضر هم مربی فعال هیأت است و اگر او را حذف می‌کردم باید جوابگوی بازرسی باشم.


سلطان‌حسینی عنوان کرد: هر کسی می‌تواند اظهارنظر کند. مرتضی حسام‌نژاد یکی از کاندیداهای هیأت شنای استان اصفهان که می‌دانم به هیچ وجه اعتراضی به این موضوعات نداشت. اما آیا فردی که معترض است از نظر تخصص در شنا قابل مقایسه و در حد بهمن کیانی‌والا هست؟


وی اضافه کرد: اعتراض باید بر اساس آیین‌نامه باشد. طبق آیین‌نامه انتخابات مجامع هیأت‌های ورزشی نماینده مربیان و داوران باید دارای بالاترین درجه مربیگری در زمان حال و فعال در هیأت باشد، قاعدتاً اعتراضاتی به اعضای مجمع انتخاباتی هست و هر کسی می‌تواند اعتراض داشته باشد اما هر کدام از این اعتراضات اگر با آیین‌نامه مغایرت داشته باشد بازرسی استان و سازمان بازرسی کل کشور و سازمان بازرسی وزارتخانه نیز اگر ما هم نخواهیم آن‌ها انتخابات را لغو می‌کنند


سلطانحسینی در مورد اعتراض کاندیدای معترض به حضور باشگاه سپاهان به عنوان نماینده باشگاه‌ها، تأکید کرد: حضور باشگاه سپاهان به عنوان نماینده باشگاه‌ها از چند سال قبل تا سال گذشته بررسی شده است و در مقطعی از زمان هم درست است باشگاه‌های دیگر در شنای استان تیمداری کردند اما تا سال گذشته باشگاه سپاهان در رشته شنا ورود داشته است.

 

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار