کد خبر: 838745
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
بيانيه جمعي از خانواده‌هاي شهدا و رزمندگان مدافع حرم در تحسين «آرام مي‌گيريم»
در پي استقبال مخاطبان از سريال تلويزيوني «آرام مي‌گيريم»، جمعي از خانواده‌هاي شهدا و رزمندگان مدافع حرم در تحسين اين مجموعه تلويزيوني خطاب به رؤساي سازمان صداوسيما و سازمان بسيج بيانيه‌اي تنظيم و ارسال کردند.
در پي استقبال مخاطبين از سريال تلويزيوني «آرام مي‌گيريم» به کارگرداني روح‌الله سهرابي و تهيه‌کنندگي فرهاد گلي که اين روزها از شبکه2 سيما پخش مي‌شود، جمعي از خانواده‌هاي شهدا و رزمندگان مدافع حرم در تحسين اين مجموعه تلويزيوني، ضمن تقدير و تشکر از عوامل توليد، خطاب به رؤساي سازمان‌هاي صداوسيما و بسيج مستضعفين بيانيه‌اي تنظيم و ارسال کردند.
در متن اين بيانيه آمده است:

«محضر رؤساي محترم سازمان صداوسيما جناب دکتر عبدالعلي علي‌عسگري و سازمان بسيج مستضعفين، سردار غلامحسين غيب‌پرور
با عرض سلام و احترام
همانطور که مستحضريد سريال تلويزيوني «آرام مي‌گيريم» هر شب از شبکه2 سيما پخش مي‌شود که مورد استقبال مخاطبان و هموطنان عزيز قرار گرفته است. اين سريال که برخوردار از ملودرامي اجتماعي، لحظاتي از رشادت و شهادت فرزندان برومند ميهن عزيزمان در مرزهاي کشور و دفاع از حريم اهل بيت(ع) را به تصوير مي‌کشد. جاي بسي خوشحالي است که کارگردان و عوامل اين سريال بدون هيچ دغدغه‌اي از برچسب شعارزدگي، شعائر ديني و انقلابي را متعهدانه در زيباترين شکل ممکن و با تمام وجود به تصوير مي‌کشند. ارزش اين بدان معناست که در اين دوره، استفاده از نام يا تصاوير شهدا که داراي اهميت والايي است، شعار تلقي شده و عوامل آن به بهانه‌هاي مختلف مورد هجمه و سرزنش قرار مي‌گيرند، وليکن عوامل اين مجموعه تلويزيوني بدون نگراني از هجمه جريان‌هاي نامحرم، لحظه‌ها و تصاوير ارزشي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و خانواده معظم شهداي مدافع حرم را به نمايش مي‌گذارند. بدين‌وسيله اين بيانيه که جهت حمايت از اين مجموعه فاخر تلويزيوني و تقدير و تشکر از زحمات عوامل سريال به ويژه کارگردان و تهيه‌کننده، به امضاي جمعي از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم رسيده است به حضورتان ارسال مي‌گردد.»
گفتني است، در جمع امضاکنندگان اين بيانيه نام خانواده‌هاي شهداي حرم نيکزاد، رضواني، رحيمي، عزيزي، ملکي، اسدالهي، يارمحمدي، حسيني، مهدي‌پور، مختاربند، بهاري، کسايي و... به چشم مي‌خورد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
یعنی سریالی که روابط محرم و نامحرم رو به بازی گرفته سریال متعهدانه است
متاسفم از مجموعه های فرهنگی سپاه که این سریال رو کار کردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار