کد خبر: 838383
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به همت سپاه ناحیه بهارستان انجام شد :
کلنگ احداث نخستین درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم استان تهران با همت سپاه بهارستان در نسیم شهر به زمین خورد.
محمدرضا عباسی

کلنگ  احداث  نخستین درمانگاه تخصصی شهدای  مدافع حرم استان تهران به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل  شهرستان بهارستان ،عصر امروز طی مراسمی، با حضور نمایندگی  بنیاد تعاون سپاه استان تهران وجمعی از مسئولین منطقه  به زمین  زده شد.

مهدی علمدار فرمانده سپاه شهرستان بهارستان دراین مراسم طی سخنانی ،اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری برمحرومیت زدایی، با همت سپاه شهرستان بهارستان ومساعدت مسئولین شهری، درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم بهارستان،در نسیم شهراحداث  می شود .

وی افزود: این درمانگاه که با سرمایه گذاری ۸ میلیارد تومانی بنیاد تعاون بسیج استان تهران  احداث می شود ،بعنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی این  بنیاد دراین استان خواهد بود که در سطح استان تهران و در شهرستان  محروم بهارستان احداث می شود.

علمدار با تاکید براینکه  استفاده این درمانگاه مختص سپاه  وبسیج نیست، بیان کرد:هدف اصلی از احداث چنین درمانگاه تخصصی ،خدمت به مردم  منطقه به ویژه محرومین است ، که به همت مسئولین و لطف خدا ساخت آن از امروز به طور رسمی  آغاز خواهد شد .

وی تصریح کرد:با توجه به  ضرورت واهمیت  احداث  این  مرکز درمانی  ، تمام تلاش ما بر این  است که تا پایان سال آینده این پروژه را احداث وبه مرحله بهره برداری برسانیم .

علمدار با بیان اینکه این مراسم را باید به فعالیت های بسیج سازندگی پیوند زد، تاکیدکرد: بسیج سازندگی  ناحیه ابوالفضل (ع)در این مدت فعالیت های بسیاری درزمینه محرومیت زدایی درسطح شهرستان داشته ، که از جمله آن ها می توان به پناه دادن به بی خانمان های حومه شهرستان و رنگ آمیزی مدارس شهرستان اشاره نمود.

وی با اعلام آمادگی سپاه برای ساخت مسکن محرومین   شهرستان ، افزود:تلاش می کنم تا بتوانیم در راستای  حمایت وکمک به محرومین و مستضعفان ثابت قدم بمانیم، چرا که فقر در شهرستان بهارستان چهره دیگری دارد و برای دانستن این موضوع باید به خانه های شهروندان رفت.

فرمانده سپاه ناحیه بهارستان ضمن قدردانی ازمسئول بنیاد تعاون بسیج ومدیریت شهری نسیم شهر خاطرنشان کرد: فعالیت های سپاه بهارستان در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و امیدواریم مسئولین شهری و شهرستانی نیز در این مسیر همراه ما باشند.

مسئول بنیاد تعاونی بسیج استان  تیراندازی نیز به  نیابت از فرمانده سپاه استان تهران در این مراسم با قدردانی از تلاش های  سپاه شهرستان از  مسئولین شهری نسیم شهر تقدیر و قدر دانی نمود.

 سرهنگ حمید نوروزی مسئول  نمایندگی  بنیاد تعاون سپاه استان تهران در ادامه این مراسم ، اظهار داشت : خوشبختانه با پیگیری های فرماندهی سپاه شهرستان بهارستان این توفیق بزرگ حاصل شد تابرای نخستین  باردراستان تهران احداث  چنین پروژه مهمی  در سطح  شهرستان بهارستان  آغاز شود ،که امیدوارم دیگر فرماندهان عزیز دردیگر شهرستانهای استان  تهران نیز  چنین اقدامات بزرگی را در دستور کار خود قرار دهند .

حجت الاسلام  احمد محسن زاده امام جمعه نسیم شهر نیز ضمن قدردانی از اقدامات اثر گذار سپاه  و بسیج  در همه عرصه ها ، اظهار کرد:همانطوری که حضرت امام خمینی ره فرمودند، اگر سپاه نبود کشورهم نبود ،یک واقعیت غیر قابل انکار است ، چرا که این نهاد مقدس وفاداری خود را در زمان جنگ و پس از آن به شایستگی نشان داده است .

 محسن زاده  بیان  کرد: درشهرستان بهارستان سپاه و برادران بسیجی درهرحال و شرایط تعامل و با همراهی خوبی که با مردم و مسوولین شهرستان داشته ، اقدامات ارزشمندی  در جهت رفع محرومیت از چهره این شهرستان انجام داده  وکه امیدورایم  که این اقدامات الگویی برای  سایر دستگاهها و مسئولین   در جهت  رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم  باشد.

کلنگ احداث درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم در زمینی به مساحت 3 هزار مربع که توسط شهرداری  نسیم شهر  اهدا گردیده توسط حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن زاده امام جمعه نسیم شهر  و دیگر مسوولین حاضر به زمین زده شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر