کد خبر: 838336
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
در ایستگاه چهل و ششم اصفهان:
در چهل و ششمین برنامه «هر هفته، چند افتتاح » 2 پروژه ورزشگاه شفق و ساختمان خدمات شهری افتتاح، یک خیابان کلنگ زنی و از پروانه های تگ برگی nfc شهرسازی الکترونیک رونمایی می شود.

برنامه «هر هفته، چند افتتاح» از مهرماه سال گذشته در راستای توزیع عادلانه خدمات در مناطق 15 گانه و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان آغاز شد؛ بر این اساس هر هفته پروژه های مختلفی در دل محلات با حضور شهردار اصفهان ، اعضای شورای شهر و مردم افتتاح می شود.
در این برنامه علاوه بر افتتاح پروژه ها، شهروندان به صورت مستقیم با مدیران شهر خود دیدار می کنند و مشکلات و درخواست های خود را مطرح می نمایند.
تاکنون چهل و پنج برنامه از سری برنامه های هر هفته، چند افتتاح در محلات و مناطق شهر اصفهان به اجرا درآمده است.
این بار ایستگاه هر هفته چند افتتاح به منطقه 13 رسید تا پروژه هایی را که به درخواست شهروندان احداث شده بود، به صورت رسمی به بهره برداری برسد.
سید رضا مبلغ مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های آماده بهره برداری این منطقه گفت: احداث ورزشگاه سرپوشیده شفق به مساحت 3 هزار مترمربع و با اعتبار 17 میلیارد ریال در بلوار شفق تکمیل شده و اکنون آماده بهره برداری است.
وی افزود: احداث ساختمان خدمات شهری منطقه از دیگر پروژه هایی که فردا به بهره برداری می رسد، این ساختمان با مساحت 3700 مترمربع و با هزینه 20 میلیارد ریال احداث شد.
مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان ادامه داد: فردا کلنگ احداث خیابان حدفاصل بلوار کشاورزی و خیابان قائمیه به طول 450 متر  و عرض 18 متر به زمین زده می شود.
وی با اشاره به اینکه برای آزادسازی این خیابان 155 میلیارد ریال انجام شده است، اعلام کرد: برای احداث این خیابان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال پیش بینی شده است.
مبلغ ادامه داد: همچنین فردا از پروانه های تک برگی nfc شهرسازی الکترونیک منطقه 13 رونمایی می شود.
پروژه های منطقه 13 با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهری و اهالی منطقه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار