کد خبر: 838326
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان:
حکومیت 2 میلیارد ریالی و مصادره کامیون قاچاقچیان برنج خارجی در اصفهان توسط تعزیرات حکومتی صورت گرفت

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پرونده قاچاقچیان 46 تن برنج خارجی به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 39 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و مصادره کامیون‌ها محکوم شد.

غلامرضا صالحی اظهار کرد: پرونده قاچاق 46 تن برنج خارجی به ارزش 2 میلیارد و 39 میلیون و 474 و 938 ریال که توسط مأموران پلیس آگاهی اصفهان کشف شد، جهت رسیدگی به شعبه نهم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارسال شد.

وی افزود: این محموله در در دو دستگاه کامیون کشنده و تحت پوشش حمل مواد شیمیایی پلی پروپیلن کشف شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: شعبه نهم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز اصفهان دو متهم پرونده را علاوه بر محکومیت ضبط کالا و مصادره کامیون‌ها به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 39 میلیون و 474 هزار و 938 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم کرد.

صالحی گفت: دولت آیین نامه هایی را تدوین و به تصویب رسانده است که خوشبختانه این آیین نامه ها توسط دستگاه های اجرایی در دست اجرا است.

وی در پایان افزود: اگر در استان ها زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند در بحث مبارزه با قاچاق کالا وجود داشته باشد به راحتی افرادی که نیازمند کمک در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند شناسایی و از کار های سودجویان نیز جلوگیری خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار