کد خبر: 838302
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مدیر عامل آبفار اردبیل:
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۱۲۰ روستای استان اردبیل هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،محسن قنبری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 35 میلیارد تومان برای آبرسانی به 120 روستای استان اردبیل هزینه شده و برای 33 هزار نفر از ساکنان این روستاها آب آشامیدنی سالم تامین شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات آبرسانی به روستاهای استان بیان کرد: به غیر از 30 روستا در شهرستان گرمی و 40 روستا در شهرستان بیله‌سوار که با تانکر به صورت سیار آبرسانی به آنها انجام می‌شود در سایر روستاهای استان کمبودی در زمینه آب نداریم که تلاش می‌کنیم در این روستاها نیز با احداث مجتمع‌های آبرسانی این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با بیان اینکه 70 درصد روستاهای استان اردبیل تحت پوشش این شرکت هستند، گفت: میانگین کشوری در این زمینه 77 درصد است که با تکمیل و راه‌اندازی مجتمع‌های آبرسانی روستایی تلاش می‌کنیم تا این میزان را در روستاهای استان ارتقا داده و تمامی روستاهای استان را تحت پوشش قرار دهیم.

قنبری انشعابات غیرمجاز را از مهمترین مشکلات در مناطق روستایی استان دانست و تصریح کرد: در این زمینه نزدیک به یک هزار انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای استان شناسایی شده که این امر سبب اتلاف منابع آبی در استان شده و مشکلات زیادی را به دنبال داشته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل  از بازرسی‌ها برای شناسایی انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان خبر داد و افزود: برای مقابله با این انشعابات و جلوگیری از این فعالیت‌های تلاش می‌شود تا با بازدیدهای مستمر این گونه انشعابات شناسایی شده و در راستای جلوگیری از این امر و تلاش برای صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی گام برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر