کد خبر: 838061
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
با حضورفرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزي:
در مراسمی با حضور فرمانده سپاه روحالله استان مرکزي از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ا ستان مرکزی تجلیل شد.

سردار سرتيپ دوم پاسدار محسن کريمي فرمانده سپاه روحالله استان مرکزي در مراسم تجليل از گروههاي جهادي بسيج سازندگي با اشاره به تحميل جنگ هشت ساله عليه ملت ايران گفت: بعد از جنگ جهاني دوم که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسيم شد و همه کشورها يا زير يوغ بلوک شرق يا غرب بودند؛ بلوک غرب به رهبري آمريکا طراحيهاي مختلف در بخشهاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و هر آنچه که براي اداره جامعه مدني نياز و ارتباط با زندگي بشر دارد را انجام داده است و در اين ميان يکي از اهداف آنها تضعيف ايران در زمينه هاي مختلف بود.

وي افزود: ابرقدرت ها در راستاي رسيدن به اهداف خود در دانشگاه هاي بين المللي نخبگان را تربيت مي کردند و از تعداد 60 هزار نخبه اي که در آنها تحصيل مي کردند بيش از پنج هزار نفر در کشورهاي خود مانند صدام، بني صدر، محمد قزافي و... در سمتهاي کليدي مانند رئيس جمهوري يا نخست وزير يا مسئوليت هاي نيروهاي نظامي را به دست گرفتند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار کريمي تصريح کرد: دشمنان با تشکيل و هدايت احزاب و گروهها و انديشکدههاي خاص و استفاده از افراد خاص قصد داشتند در جهان سيطره خود را گسترش بدهند. سفارتخانهها و پايگاه هاي استعمارگران در ظاهر جهت تعاملات سياسي ايجاد شدند ولي در عمل کارهاي جاسوسي و ايجابي و اتاق فکر، رهبري شورش ها و فرماندهي احزاب و گروه هاي سياسي از اهداف اين سفارتخانه ها بود.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: در اين فضا ابر مردي به نام امام خميني با توکل به خدا اعلام موجوديت کرد و شعار «نه شرقي و نه غربي» سرداد و حکومت اسلامي را تشکيل و با رهبريت ديني و حضور ملت غيور به پيروزي رساند و حضرت امام راحل به خلاف همه چيزهايي که غربيها چيدند از روي آنها حرکت کرد و اين انقلاب داراي عظمت بي نظيراست.

فرمانده سپاه روح الله در پايان به اهميت فعاليتهاي گروههاي جهادي تاکيد کرد و گفت: با روحيه، تفکر جهادي و مديريت جهادي و انقلابي بسياري از مشکلات در جامعه حل شده و اين را مي توان در گروههاي جهادي مشاهده کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر