کد خبر: 837949
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
شهردار سنندج:
شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج به مؤدیان خوش‎حساب یک دستگاه پراید اهدا می‎کند.

منوچهر فخری در گفتوگو با جوان در کردستان اظهار کرد: پرداخت عوارض شهرداری از سوی شهروندان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری‌ها به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع عوارض‌های شهرداری علاوه بر توسعه و آبادانی شهر، موجب می‌شود شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و رفع مشکلات و معضلات سطح شهر به نحو احسن عمل کنند.

وی گفت: با هدف ترغیب و تشویق شهروندان در پرداخت بموقع عوارض، شهرداری در سنوات گذشته جوایزی را تعیین نموده و طی مراسمی به مودیان خوشحساب اهدا کرده است.

فخری تصریح کرد: امسال براساس پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر سنندج، مقرر شد، به شهروندانی که در سال‌جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی سالانه خود اقدام نمایند به قید قرعه یک دستگاه خودرو سواری پراید اهداء می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: میزان مبلغ پرداخت عوارض برای شرکت در قرعه‌کشی این دستگاه پراید ملاک نیست، بلکه فقط شهروندانی که امسال عوارض خود را پرداخت کرده‌اند در این قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی و اهداء خودرو سواری پراید در سال آینده و با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

فخری به شهروندان سنندجی توصیه کرد: با توجه اینکه کمتر از 40 روز تا پایان سال فرصت باقی است با پرداخت بموقع عوارض نوسازی سالانه ضمن شرکت در قرعه‌کشی این خودرو سواری، شهرداری را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی در سطح شهر یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر