کد خبر: 837760
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
خانه فرهنگ هنر و رسانه جوانه تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد.

شهردار کاشان در آیین افتتاح خانه فرهنگ هنر و رسانه جوانه اظهار کرد: گرچه امروز بحث رسانه به یک امر مهم و کاربردی در جامعه مبدل شده اما بدون شک یک دهه دیگر این ضرورت بیش از پیش خود را نمایان می سازد.

سید محمد ناظم رضوی با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای زیرساختی رسانه ای به تجربه های موفق در زمینه تشکیل مجموعه ها در این حوزه در کلان شهرهایی مانند پایتخت اشاره و خاطرنشان و با بیان اینکه ظرفیت های رسانه ای در کاشان در حال حاضر به خوبی در حال نشان داده شدن است عنوان کرد: اعلام «کاشانه» به عنوان دومین برنامه پرمخاطب شبکه استانی و جذب بینندگانی از خارج از شهرستان و حتی استان نمونه ای از این ظرفیت هاست.

شهردار کاشان،‌ معرفی آداب و شاخص های فرهنگی، مذهبی و...را از طریق قابلیت رسانه ای خواستار شد و افزود:می توان با پرداختن صحیح از طریق رسانه و ابزار هنر آداب و رسوم هایی که به تدریج در حال کمرنگ شدن است را به نسل جوان منتقل کرد.

ناظم رضوی همچنین ارائه ظرفیت های بومی و فرهنگی مبتنی بر آداب و رسوم را نه تنها دارای کارکرد فرهنگی دانست بلکه آن را موجب تقویت جایگاه کاشان در میان سایر مناطق و شهرها از متظر اجتماعی، تقسیمات کشوری و...قلمداد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار