کد خبر: 837496
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری به شهرداری کرج در نشستی مشترک مطرح شد.

مصطفی باقر نژاد در نشست معاون استاندار ازمیر ترکیه با مسئولان سازمان همیاری شهرداری های استان البرز و فعالان بخش خصوصی که در سالن معاونت عمرانی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت تأسیس پایانه صادراتی استان در آخرین کارگروه توسعه صادرات استان به سازمان همیاری شهرداری‌های البرز واگذار شد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش برای واگذاری و جانمایی زمین انجام شد و در نهایت در فرودگاه پیام هشت و نیم هکتار زمین در اختیار مجموعه قرار گرفت، گفت: برای اینکه خود را دچار وقفه نکنیم تصمیم بر آن شد مکانی به‌صورت استیجاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال تا در نهایت بر اساس طرح تهیه‌شده در فرودگاه پیام کار به نتیجه برسد.

باقر نژاد با تأکید بر اینکه شرکت گسترش نمایشگاه‌های بین‌المللی و دائمی استان البرز تأسیس‌شده است، افزود: برای تسریع در کار تمام هزینه‌های اداری شرکت نمایشگاهی به‌وسیله سازمان تأمین و بنا شد تا پایان سال هزینه توسط سازمان همیاری پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه همه شهروندان در جریان حمل‌ونقل درون‌شهری و کمبودهای موجود این بخش قرار دارند، گفت: شورای شهر و شهرداری کرج تصمیم گرفتند در سال جاری نوسازی ناوگان را انجام دهند از طرفی سازمان همیاری بر آن شد بازارهای مختلف را شناسایی و با برندی معروف  ۴۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری را تهیه و در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی بابیان اینکه بنا شد ۱۰۰دستگاه تا پایان سال جاری تحویل شهرداری کرج داده شود، اظهار کرد:  بعد از جلسات مختلف سازمان همیاری شهرداری‌های البرز با قرارگاه سازندگی قائم مقرر شد اقدامات بزرگ عمرانی سازمان همیاری با مشارکت و سرمایه‌گذاری این قرارگاه نهایی شود.

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های البرز بیان کرد: در اوایل سال جاری در کارگروه پسماند استان مقرر شد پسماندهای بیمارستانی صنعتی و غیره در اختیار سازمان قرار گیرد از این‌ رو ۲۸ هکتار در منطقه قشلاق طلایی تحویل سازمان شد تا در برنامه‌های امحا و بازآفرینی مباحث پسماند مورداستفاده قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار