کد خبر: 837083
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: یک هزار و 100 تن میوه شب عید کردستان خریداری شده است که در 75 غرفه در سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش جوان از کردستان، شهریار حنیفی در جلسه تنظیم بازار استان کردستان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تهیه میوه شب عید 750 تن پرتقال و 350 تن سیب باکیفیت خریداری شده است.

وی افزود: 75 غرفه برای توزیع میوه شب عید در سطح استان کردستان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 19 غرفه در سنندج با نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت نسبت به عرضه میوه شب عید اقدام می‌کنند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به افزایش 25 درصدی خرید میوه شب عید نسبت به سال گذشته، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در روز 12 فروردین میوه به اتمام رسید در سال جاری با افزایش 25 درصدی خرید میوه تا پایان 14 فروردین میوه در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

حنیفی خاطرنشان کرد: از 25 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آینده میوه شب عید در غرفه‌های تعیین شده توزیع می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر دستورالعمل وزارت جهادکشاورزی نسبت به توزیع شکر و برنج سهمیه‌ایی ایام پایانی سال، اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده، از امروز شبکه‌های توزیع در استان کردستان از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ایی و معتبر می‌توانند با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی نسبت به معرفی به غله برای دریافت شکر و برنج اقدام کنند تا اقلام عنوان شده در زمان مشخص در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

به گفته مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان، قیمت‌های تعیین شده با مصوب کارگروه تنظیم بازار با هدف حمایت از مصرف کننده اعلام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر