کد خبر: 836780
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
با حضور مشاور رئیس جمهور:
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین کلنگ زنی محور شهرکرد – شلمزاردر حدفاصل سه راهی شمس آباد تا سه راهی امیر آباد با حضور مشاور رئیس جمهور خبر داد.
هوشیار طهماسبی

قاسم قاسمی با اعلام این خبر گفت : این مسیر به طول 13 کیلومتر قرار است در سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی مبلغ برآورد اولیه این پروژه را یکصد و 30 میلیلارد ریال عنوان کرد و افزود : عملیات خاکبرداری درطول این  مسیر 130 هزار متر مربع  و عملیات خاکریزی 230 هزار متر مربع می باشد.

وی ادامه داد: این پروژه در راستای اتصال  ایمن و بهتر شهرستان‌ کیار به مرکز استان و به صورت بزرگراهی که از اصلی‌ترین اهداف اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری است، احداث می‌شود.

قاسمی تصریح کرد : با توجه به ترافیک روز افزون محور شهرکرد – شلمزار – ناغان  بسمت خوزستان و عدم کافی نبودن محور موجود احداث باند دوم با موافقت وزیر راه و شهرسازی شروع شده است و بی شک وقوع تصادفت و تلفات جانی در محور مذکور لزوم بهره برداری از سریعتر از این قطعه را بیش از پیش افزون می سازد.

گفتنی است در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ،  نمایند مردم شریف  شهرستان های فارسان ، اردل ، کیار و کوهرنگ ، فرماندار شهرستان کیار ، امام جمعه شلمزار و مدیرکل دفتر فنی استانداری و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها