کد خبر: 836447
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
یک جلسه شورای شهر در محلی دقیقاً نزدیک پلاسکو برگزار شد که همه اعضای شورا در آن شرکت داشتند .
خبرنگار تهران پرس به جزئیات جدیدی از جلسه ویژه اصلاح طلبان در ویرانه های پلاسکو دست پیدا کرده است. به گزارش تهران پرس یک جلسه شورای شهر در محلی دقیقاً نزدیک پلاسکو برگزار شد که همه اعضای شورا در آن شرکت داشتند . در جلسه موضوعات مختلفی  مطرح شد و بحث به اینجا رسید که یکی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر با  احساسی کردن فضا می گوید که تا اطلاع ثانوی برای پیگیری موضوع پلاسکو در شورا باقی می ماند و پس از سخنان تند  از جلسه شورا خارج می شود.

در این جلسه و پس ا زسخنان تند این عضو شورای شهر و حملات وی به شهرداری مسأله تخلفات ساختمانی این فرد توسط یکی دیگر از اصلاح طلبان مطرح می شود و به وی توصیه می شود شما که خود ا زمتخلفین هستی زیاد در این قضیه تند نشوید که همین موضوع باعث خروج نامبرده از جلسه شورای شهر می شود.
لازم به ذکر با بررسی های خبرنگار تهران پرس مشخص شد که این عضو اصلاح طلب شورای شهر در ساختمانی که متعلق به وی است 9 طبقه تخلف کرده و تاکنون نسبت به  حکم تخریب آن 9 طبقه منزلش که در کمیسیون ماده 100 آمده اقدامی نکرده است.
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
اگر وضع اقتصاد به رکود و کاهش ارزش پول کشیده شده است .اگر فساد در همه ادارات وسازمان ها هست . اگر قاچاق وزمین خواری وجود دارد و000 . همه ناشی از عمل کرد مدیران وخواص کشور و عدم بر خورد با تخلفات بوده وهست .
کسی که تخلف می کند از دزدی تا انحصار وقاچاق و00000 نه به خدا اعتقاد دارد نه میهن پرست است نه شرم وحیا دارد ونه00000. چون اگر هر حس انسانی در وجودش بود مفسده نمی کرد .
چنین فرد فقط با مرگ اصلاح می شود . مانند توبه گرگ که مرگ است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار