کد خبر: 836322
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
مجموعه مستند سازهایی که برای وطن کوک شد هر شب در دهه مبارک فجر از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام جم؛ مستند سازهایی که برای وطن کوک شد ،نگاهی دارد به تاریخ و روند ساخته شدن موسیقی های مشهور انقلاب اسلامی ایران .

این برنامه گفت‌وگو محور با کنکاش در اقوام ایرانی می‌کوشد تا سازها ، سرودها، ترانه ها و تصنیف هایی متناسب با مضمون عشق به وطن، عرق به میهن و ایثار و فداکاری را گلچین و به مخاطبان ارائه دهد. در این برنامه آواها و نواهایی از نغمه های دلاورانه عشایر گرفته تا آثار موسیقایی فاخر و اصیل کشورمان که روح حماسه و پایداری را زمزمه و سینه به سینه منتقل کرده اند به گوش می رسد.حضور چهره های شاخص موسیقی ایرانی در سازهایی که برای وطن کوک شد از دیگر بخش های این برنامه است.

این مستند تدارک ویژه ای است برای پاسداشت حماسه های ملی و میهنی و فرهنگ انقلابی ِ ایران که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی مهمان مخاطبان خود خواهد شد و هر شب ساعت 22:00 به وقت تهران ، ساعت 19:30 به وقت اروپای مرکزی ، 20:00 به وقت مرکز آمریکا و 21:25 به وقت سیدنی از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

بچه های بهشت ویژه دهه مبارک فجر از شبکه جهانی جام جم

مجموعه تلویزیونی بچه های بهشت ویژه دهه مبارک فجر هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام جم؛ مجموعه تلویزیونی بچه های بهشت در مورد قاسم و مهران دو دانش آموز دبیرستانی است که در جریان وقایع انقلاب قرار گرفته اند و داستان زندگی آنها تا بزرگسالی روایت می شود .

خسرو معصومی کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است و محمد شادانی ، بهرادرحمانی ، جمشید جهانزاده ، سیامک اطلسی و حسین محجوب در آن نقش آفرینی نموده اند .

مجموعه تلویزیونی بچه های بهشت هر شب ساعت 21:00 به وقت تهران ، 18:30 به وقت اروپای مرکزی ، 19:00 به وقت مرکز آمریکا و 20:30 به وقت سیدنی پخش می شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار