کد خبر: 836299
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

آنتونیو کونته

سرمربی چلسی بازی برابر لیورپول در آنفیلد را بسیار سخت توصیف و اظهار کرد از اگر پنالتی تیمش به گل تبدیل می‌شد می‌توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت. آبی‌پوشان لندنی با وجود این که در این دیدار پیش افتادند اما در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا همچنان به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه بدهند.

آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش گفت‌: بازی کردن در چنین فضایی آسان نیست. بازی کردن برابر لیورپول آن هم در آنفیلد بسیار سخت است. باید از این نتیجه راضی باشم. سایمون مینیوله (دروازه‌بان لیورپول) شب خوبی را پشت‌سر گذاشت و چند واکنش بسیار خوب داشت.

سرمربی ایتالیایی چلسی ادامه‌ داد: بازی بسیار سختی بود و بازیکنان انرژی زیادی را از دست دادند. دو تیم فشار زیادی را تحمل کردند. به همین خاطر بود که اشتباهات زیادی را مرتکب شدند. اگر دیگو کاستا آن ضربه پنالتی را به گل تبدیل می‌کرد، می‌توانستیم  سه امتیاز را به دست آوریم. ناراحتم که چرا آن پنالتی گل نشد.

کونته به ستایش از داوید لوییس، زننده تک گل تیمش در این دیدار پرداخت و گفت‌: او بار دیگر نشان داد چه بازیکن تاثیرگذاری برای چلسی است. او عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و زوج خوبی برای ویلیان است.

کونته در پایان هم گفت‌: دیگر باید این دیدار را فراموش کنیم چراکه یک دیدار بسیار حساس دیگر برابر آرسنال داریم. اگر می‌خواهیم در آن دیدار هم نتیجه‌ بگیریم، باید با نهایت تمرکز به میدان برویم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار