کد خبر: 835480
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
پدر و دو پسرش كه فروشنده خشكبار را به خاطر اختلاف مالي ربوده بودند، بازداشت شدند و گروگان آنها در سلامت كامل آزاد شد.
به گزارش خبرنگار ما، پنجم بهمن ماه بود كه زن جواني وارد شعبه نهم بازپرسي ناحيه 27 تهران شد و به قاضي سهرابي خبر داد كه شوهرش ربوده شده است.
 او توضيح داد: شوهرم سياوش 28 ساله فروشنده خشكبار است. سه روز قبل بود كه مردي به نام هدايت با من تماس گرفت و گفت كه با همدستي دو پسرش هوشنگ و امير شوهرم را به خاطر اختلاف مالي ربوده‌اند و اگر 70 ميليون تومان به حسابش بريزم او را آزاد مي‌كنند. بعد از آن با شوهرم تماس گرفتم، اما گوشي او خاموش بود.  بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. كارآگاهان در بررسي‌هاي بعدي موفق شدند محل زندگي پدر و دو پسرش را در مناطق عبدل‌آباد، شاد‌آباد و يافت‌آباد شناسايي كنند، اما معلوم شد كه آنها بعد از اعلام شكايت به خانه‌هايشان نرفته‌اند.  در شاخه ديگري از بررسي‌ها محل نگهداري گروگان در يافت‌آباد شناسايي شد و كارآگاهان ساعت 18 روز هفتم بهمن‌ماه سه متهم را بازداشت و گروگان را در سلامت كامل آزاد كردند.
سياوش در شرح ماجرا گفت: دوم بهمن ماه با خودروي خودم در حال عبور از خيابان طالقاني در فاز يك انديشه بودم.

وقتي براي انجام كاري توقف كردم و از خودرو پياده شدم، ناگهان سه نفر به من حمله كردند و من را به خودروي‌شان منتقل كردند. آنها تمام اوراق هويتي،  تلفن همراه و پول‌هايم را گرفتند. بعد هم من را به اين محل آوردند تا اينكه پليس من را آزاد كرد.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: سه متهم در بازجويي‌ها به جرمشان اعتراف كردند و بعد از تشكيل پرونده راهي زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار