کد خبر: 835322
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر استقلال راضی است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: ما امروز در زمین لغزنده و در شرایطی ده نفره به میدان رفتیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، با این حال اینطور فکر می کنم که ما باید جلوی یک سری از اتفاقات را بگیریم.

وی افزود: اینکه داور با ما قانونی برخورد کند حق است ولی همیشه اینگونه باشد. یک پنالتی در دقیقه ۵ می‌شد برای ما گرفته شود. اگر همن صحنه برای استقلالی‌ها رخ می‌داد، داور به راحتی از آن می‌گذشت؟ انتظار داریم قوانین برای همه یک شکل باشد. این مسئله ذهنیت ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم پیکان درباره وقت‌های اضافه دوم که سه دقیقه بود، گفت: نمی‌خواهم به این مسئله بپردازم. به نظرمن اخراج بازیکن ما درست بود ولی حرفم این است که همه چیز قانونی باشد. برای چه آن هند را برای ما پنالتی اعلام نکردند؟ چون دقیقه ۵ بود؟ چون روی دروازه استقلال بود؟ من از این مسئله احساس بدی دارم.

همچنین مجید جلالی پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در گفت‌وگویی جداگانه اظهار کرد: ظرف ۱۸ روز ۴ بازی انجام داده‌ایم و امروز هم از دقیقه ده، ۱۰ نفره شدیم. شرایط برای ما از شروع بازی سخت شد. اگر داور در دقیقه ۵ خطای هند مدافع استقلال در داخل محوطه جریمه را اعلام می‌کرد شرایط عوض می‌شد. همین حرکت در بازی سپاهان و استقلال خوزستان پنالتی اعلام شد. نمی‌دانم هند چه تعریفی دارد که برای تیم‌هایی که طرفدار ندارند آن را نمی‌گیرند. من معترض هستم و معتقدم حفظ نتیجه بازی با ۱۰ بازیکن سخت بود.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است با اعلام پنالتی در دقیقه ۵ تیمش شکست نمی‌خورد و نتیجه به گونه دیگری رقم می‌خورد اظهار کرد: مطمئنا همین طور است. داور اشتباه تاثیرگذاری در روند بازی داشت و به گونه‌ای دیگر نتیجه را رقم زد.

سرمربی پیکان با بیان اینکه نتایج فعلی تیمش در آینده ترمیم می‌شود، افزود: ترکیب ما تغییرات زیادی ندارد و امروز هم از دقیقه ۱۰ یک بازیکن‌مان اخراج شد. بازیکنان‌مان خیلی خسته شدند. زمین لغزنده بازی هم انرژی زیادی را از ما گرفته بود. سعی کردیم با تعویض‌هایمان بخشی از فشار را از روی بازیکنان‌مان برداریم. عملا ما دو تعویض انجام دادیم. شرایط لغزنده زمین کار را دشوار کرد.

جلالی در پاسخ به این سوال که تیمش در نیم فصل دوم و در چهار بازی سه شکست را متحمل شده است، گفت: فکر می‌کنم بتوانیم در ادامه راه نتایج بهتری را کسب کنیم. امروز هم مانند دیدار با تراکتورسازی خوب بودیم اما در پایان نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. از بازیکنانم گله‌مند نیستم چرا که آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم تا به اینجای کار به عنوان تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، نتایج خوبی را به دست آورده‌ایم.

او در واکنش به اینکه آیا گادوین منشا در این تیم ماندنی شده است یا نه تاکید کرد:‌ امروز با او صحبت کردم و قرار شد منشا تا پایان فصل ما را همراهی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار