کد خبر: 835133
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
مدیرکل امور مالیاتی استان البرز خبر داد
مدیرکل امور مالیاتی استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی و صنعتی در استان داشتند، مربوط به جرائم مالیاتی بود.

سیدمجتبی تقوی افزود: به همین دلیل با هدف حمایت از تولید داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، طبق قانون جرائم مالیاتی برای مودیان خوش حساب بخشیده شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان جرائم مالیاتی در استان البرز طبق ضوابط قانونی بخشیده شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز گفت: این در حالی است که طی امسال صد در صد مالیات‌های پیش‌بینی شده در البرز محقق شده است.

تقوی بیان داشت: تحقق صد در صدی مالیاتی در استان، به طور قطع نقش مهم و تاثیرگذاری در اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای البرز دارد.

وی افزود: این طرح‌ها به اطلاع واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ رسانده شده و بخشودگی مالیاتی مربوط به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری البرز است.

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز ادامه داد: ما حضور فعال در کارگروه فوق داریم و آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی را داشته و این آمادگی را اعلام کرده‌ایم.

تقوی اظهار داشت: از سوی دیگر یک روز در هفته را به‌طور ویژه به استماع نظرات، مشکلات، پیشنهادها و درخواست‌های واحدهای تولیدی در اداره‌کل مالیات استان قرار داده‌ایم که در روزهای چهارشنبه به‌طور منظم برگزار می‌گردد.

وی افزود: وی درآمد مالیاتی استان البرز از ابتدای سال‌جاری تاکنون را بیش از 1280 میلیارد تومان اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار