کد خبر: 834299
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
رئیس کمیسیون بانک های استان ایلام
رئیس کمیسیون بانک های استان ایلام با اشاره به طلب چهار هزار و 200 میلیاردی بانک های استان از بدهکاران بانکی خواست تا از فرصت بخشش جرائم بانکی استفاده کرده و با مراجعه به بانک نسبت به پرداخت بدهی های معوق خود اقدام کنند.


بر اساس بیانیه مشترک رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و رئیس شورایعالی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی به شماره 13617/95 مورخ 13 دی ماه 95 در بیست و چهارمین نشست مشترک مصوب شده که جرائم دیر کرد بخشیده شود.

دراین مصوبه آمده است" همه بدهکارانی که نتوانسته اند بدهی خود را تا تاریخ15 دی ماه 95نزد بانک خود تسویه کنند می توانند در صورت واریز نقدی اصل و سود متعلقه تا تاریخ 29 اسفند 95از بخشودگی همه جرائم متعلقه بهره مند گردند".

علی اشرف یوسفی اظهار کرد: بدهکاران بانکی که امکان پرداخت نقدی اصل و سود بدهی بانکی خود را دارند، از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و تا فرصت باقیست، نسبت به تسویه با بانک اقدام کنند تا از بخشش جرائم دیر کرد 6درصدی بهره مند شوند.
وی افزود: افراد باید توجه داشته باشند که اصل و سود تسهیلات که مطابق قرارداد روز اول مورد توافق شده اخذ می شود اما جرائم دیر کرد شش درصد بر اساس این بخشنامه مورد بخشیدگی قرار می گیرد.

یوسفی کل میزان مطالبات معوق بانک های استان را چهار هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت"امیدواریم که بدهکاران با استقبال از این بخشنامه در فرصت باقی مانده و تسویه تسهیلات خود نسبت به گردش پول در بانک ها که موجب رونق تولید و اقتصاد کشور و استان می شود، همکاری و مشارکت کنند.
وی از رسانه ها خواست با اطلاع رسانی به شهروندان آنها را از این فرصت و اعمال بخشش جرائم آگاه کنند تا نسبت به تسویه حساب بانکی خود اقدام کنند.
رئیس کمیسیون بانک های استان ایلام ابراز امیدواری کرد که با تدابیر اندیشیده شده و اقدام های به موقع مشکلات مردم در زمینه اقتصادی برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر