کد خبر: 834184
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
عضو ارشد حزب كارگزاران سازندگي تأكيد كرد جهانگيري و نجفي بهترين گزينه‌ها براي ايفاي نقش نامزد پوششي روحاني در انتخابات پيش رو هستند.
به گزارش فارس، محمد عطريانفر، عضو ارشد حزب كارگزاران سازندگي در گفت‌وگويي با اشاره به انتخابات پيش رو در نظر گرفتن نامزد پوششي براي روحاني را هوشياري جريان اصلاحات عنوان كرد و اظهار داشت: نجفي و جهانگيري بهترين گزينه‌ها براي ايفاي اين نقش هستند. عطريانفر ادامه داد: اگر بخواهيم ارزيابي واقع‌بينانه و قابل دسترس پيدا كنيم افرادي مناسب‌تر از جهانگيري و نجفي نخواهيم داشت چراكه اين دو بزرگوار هر دو اين صلاحيت و كفايت را دارند اما آقاي جهانگيري به اعتبار اينكه در موقعيت معاون اول و در مسائل به روز است و مأموريت‌هاي بسيار مهمي را از طريق دولت دنبال مي‌كند حتي نسبت به آقاي نجفي در اولويت قرار مي‌گيرد. عضو ارشد حزب كارگزاران سازندگي تصريح كرد: البته بنده شخصاً از علاقه‌مندان و مدافعين آقاي نجفي هم هستم، او دچار يك بيماري قلبي است كه حتي براي وزارت و معاونت رياست جمهوري هم پزشك معالج او را از قبول مسئوليت باز داشت. از اين رو ما آقاي جهانگيري را تقدم مي‌بخشيم.

وي افزود: در رابطه با آقاي عارف هم بايد بگويم كه او مأموريت بسيار مهمي دارد و حيف و جفا است كه بخواهد مجلس را رها كرده و به اين اصل بيايد، چنين وضعيتي را براي آقاي عارف متصور نيستيم و به احتمال زياد خود او هم روي اين مسئله تمركز و توجهي ندارد و علاقه‌مند است كه همين مأموريت را به عنوان رئيس فراكسيون اصلاح‌طلبان و معتدلين مجلس ادامه دهد. مرتضي الويري، فعال سياسي اصلاح‌طلب نيز پيش از اين از احتمال معرفي نامزد پوششي كنار روحاني خبر داده و گفته بود: به سه دليل ما احتمال مي‌دهيم كه آقاي روحاني را در صحنه انتخابات نداشته باشيم، اول آنكه خودش نيايد، مثلاً به او گفته شود آمدنت به مصلحت نيست يا فشارها آنقدر زياد شود كه او بگويد من نيستم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
پسر .... در قرارداد ایرانسل بوده ورانت خواری کرده لعنت به ...وهمه کسانی که به مردم خیانت میکنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار