کد خبر: 834102
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
با حضور مسئولین و خیرین انجام شد :
گلنگ احداث یک مدرسه 15 کلاسه خیرساز در احمد آباد مستوفی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین به زمین زده شد .
محمدرضا عباسی

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان اسلامشهر ، گلنگ احداث یک واحد آموزشی 15 کلاسه   در بخش احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر ، به زمین زده شد .

این  مدرسه که به همت خیر نیکو کار حیدر حیدرپور یکی از کار آفرینان شهرستان اسلامشهر ، با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در  شهر احمد آباد مستوفی   ، احداث   می شود ، قرار است در سال تحصیلی 97-96  افتتاح و قابل د دسترسی  دانش آموزان این منطقه  قرار گیرد .

مدرسه سازی صدقه جاریه است    

  حجت الاسلام سید سعید طبایی امام جمعه بخش احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر، در مراسم کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز،اظهار کرد:با توجه به اینکه دربخش احمدآباد مستوفی  قدمت مدرسه امیر کبیر  بالغ بر50 سال است و دیگر مدارس موجود هم متناسب با تعداد دانش آموزان این بخش جدیدالتاسیس نبوده و از نظرفضای آموزشی دانش آموزان  با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

 وی بیان کرد:حضورخیرین در منطقه و سرمایه گذاری آنها درامورعام المنفه،یکی از نعمتهای الهی است که،خداوند به خیرین اعطا کرده تا بتوانند با خرج کردن مال و اموال خود درراه امرمدرسه سازی ، لبخند رضایت برچهره کودکان محروم این منطقه،  بنشاند و  رضایت پروردگار عالم را  جلب نمایند.

امام جمعه احمد آباد مستوفی، افزود: درحالت اهتزار و لحظه مرگ 3 چیز ملموس از مقبل دیدگان انسان رژه می روند، و انسان را به یاد اعمال گذشته خود  می اندازد، که اولین چیزمال  و دارای انسان است که ، از مقابل چشمان انسان رژه  می روند.

وی تاکید کرد:خانواده دومین چیزیست که درهنگام مرگ ازمقابل چشمان انسان،می گذرد و فقط در خوشبینانه ترین  وضعیت تنها در تا زمان دفن  و تا کنار قبر همراه انسان باقی می مانند وتنها چیزی که  با انسان  در عالم بعد از مرگ همراه خواهد شد ،عمل نیک   است که  ماندگار ترین  عمل  انسان ، صدقه جاریه  است که  مدرسه سازی یکی از مهمترین این اعمال  است .

امام جمعه احمد آباد مستوفی، خاطر نشان کرد: تا زمانی که  ساختمان مدرسه   پابر جا باشد ، آثار و برکات این امر خیر ، برای بانی ثبت و نگهداری خواهد شد .

 قا بل ذکر است که در حال حاضر تعداد 50 باب فضای آموزشی  از بدو تاسیس شهرستان اسلامشهر  تاکنون   در سطح شهرستان اسلامشهر ، توسط خیرین احداث و در اختیار  دستگاه تعلیم وتربیت منطقه قرار گرفته است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها