کد خبر: 833587
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام
سرهنگ "جمال شاکرمی" معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست تخصصی با اصحاب رسانه گفت: یکی از موضوعات مهم روز لزوم گسترش سواد رسانه ای در سطح جامعه بوده که باید اصحاب رسانه بصورت تخصصی به این امر ورود کرده و در راستای تقویت این موضوع تلاش کنند.


وی به تأثیرگذاری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: فضای مجازی از تأثیرگذارترین ابزارهای موثر در رسانه ها بوده که می تواند اثرات مثبت یا منفی در جامعه داشته باشد به نوعی که در فتنه 88 دیدیم که چگونه ایادی استکبار این ابزارها در راستای تقویت مخالفین نظام و انقلاب استفاده کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام افزود: می طلبد اصحاب رسانه حوزه انقلاب به خوبی از بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به نفع تقویت نظام استفاده کنند.

شاکرمی به اقدامات بسیج در این حوزه را قابل توجه دانست و تصریح کرد: بسیج و سپاه نیز در حوزه فضای مجازی بخوبی ورود داشته اند و در این راه توانسته اند خیلی از ناهنجاری ها در این حوزه را کنترل کنند.

وی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه همکار با بسیج و سپاه بیان داشت: تلاش مجموعه خبری استان قابل تقدیر بوده و اثرات ماندگار و تأثیرگذاری بر جامعه داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر