کد خبر: 833279
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه از مقدمات و فراهم کردن راه اندازی درمانگاه به همت خیران خبر داد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: برای راه اندازی این درمانگاه که ساختمان آن را یک خیر اهدا کرده، هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که بابت خرید تجهیزات، دستگاههای سونوگرافی و دندانپزشکی و تامین کادر پزشکی هزینه خواهد شد.
وی گفت: این درمانگاه در مرحله اول خدمات دندانپزشکی و سونوگرافی به بیماران ارائه می دهد.
امام جمعه گناوه افزود: دستگاه سونوگرافی خریداری و آماده تحویل به مجمع است و قرارداد 2 یونیت دندانپزشکی نیز منعقد شده است.
وی بیان کرد: خدمات این درمانگاه برای عموم مردم است اما برای نیازمندان و اقشار کم بضاعت تخفیف ویژه درنظر گرفته می شود.
امام جمعه گناوه افزود: با توجه به خدمات و تلاش هایی که برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه از سوی مسئولان صورت گرفته کافی نیست، مجمع تصمیم به راه اندازی این درمانگاه گرفت. 
وی افزود: با راه اندازی این درمانگاه که مجمع خیران سلامت دراین شهرستان آن را تشکیل داده است، امیدواریم دغدغه مردم در زمینه درمان را کاهش دهیم. 
رکنی حسینی گفت: اگرچه تمام تلاش خود را برای حمایت مسئولان در حوزه سلامت و دیگر بخش ها بکار بسته ایم اما مردم از ما به عنوان زبان گویای آنان و مسئولان، انتظارهای بحقی دارند که باید رسیدگی شود. 
امام جمعه گناوه ادامه داد: این مجمع برایث توجه به مقوله سلامت و بهداشت و برطرف کردن مشکلات و نیازهای درمانی مردم منطقه تاکنون گام های موثری در رسیدن به اهداف تعیین شده برداشته است. 
وی اظهارکرد: یکی از خیران ساختمان خود را به مجمع وقف کرده که درمانگاه یادشده در آن راه اندازی شود. 
امام جمعه گناوه افزود: با راه اندازی دستگاه سونوگرافی در ساختمان مجمع خیران، دغدغه دیرینه بانوان برطرف خواهد شد. 
وی گفت: بانوان این شهرستان همواره از بکارگیری مرد در انجام معاینه خود بوسیله سونوگرافی ناراضی و گله مند بودند که با استقرار پزشک زن این مطالبه بحق آنان تحقق می یابد. 
امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه از همه نیکوکاران این شهرستان خواست تا این مجمع را در برطرف کردن مشکلات درمانی یاری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر