کد خبر: 832496
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
مرضيه وحيد دستجردي تشريح كرد
سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي از برگزاري نشست مقدماتي مجمع عمومي جبهه مردمي در پنج‌شنبه 23 دي‌ماه خبر داد و گفت: نامزد نهايي بر اساس شاخص‌ها انتخاب مي‌شود كه هيئت مؤسس تاكنون 12 شاخص را تصويب كرده است.
مرضيه وحيددستجردي، سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تشكيل كميته‌هاي تخصصي‌، اظهار داشت: اين كميته‌ها شاخصه‌هاي انتخاب نامزد جبهه مردمي را براي انتخابات رياست جمهوري بررسي مي‌كند و سپس سازوكارهاي مربوط به انتخاب نامزدها در نشست پنج‌شنبه به اعضا اعلام مي‌شود. سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در ادامه با اشاره به برگزاري اجتماع 2هزارنفري با عنوان مجمع عمومي ملي تصريح كرد: انتخاب نامزد جبهه مردمي از پايين به بالا صورت مي‌گيرد. در اين فرآيند برخي افراد خودشان اعلام كانديداتوري مي‌كنند و برخي نيز از سوي مجمع عمومي جبهه معرفي خواهند شد.

وي بر همين اساس و در تشريح اين موضوع گفت: كميته‌هاي تخصصي با مديريت شوراي مركزي كه متشكل از هيئت مؤسس و 10 نفر انتخاب شده مجمع عمومي است، روي شاخصه‌ها و انطباق آن با كانديداها اعلام نظر مي‌‌كنند و نظرات به استحضار مجمع عمومي ملي نيز خواهد رسيد. دستجردي با بيان اينكه اين كميته‌هاي تخصصي متشكل از اعضاي منتخب مجمع عمومي ملي هستند، تأكيد كرد: نهايتاً پس از طي كردن اين سازوكار، يك نفر به عنوان كانديداي نهايي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب تعيين خواهد شد. سخنگوي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي افزود: انتخاب نامزد نهايي بر اساس شاخص‌ها صورت مي‌گيرد و در حال حاضر 12 شاخص از سوي هيئت مؤسس مصوب شده است كه البته ممكن است بيشتر هم بشود، بنابراين كميته‌ها براساس اين شاخص‌ها اظهارنظر و تصميم‌گيري مي‌كنند و در نهايت به يك نفر خواهند رسيد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار