کد خبر: 832434
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
با پیگیری‌های مجری پروژه شهر سلامت شيراز، طراحان طراز اول دنیا در طراحي اين شهر مشاركت خواهند كرد.

يدالله رحماني معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با عنوان كردن مطلب فوق در جلسه كارگروه شهر گردشگري سلامت شيراز، گفت: استفاده از طراحان طراز اول بين‌المللي با هدف استفاده حداکثری از فضای موجود و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید دنیا و آماده سازی شهر سلامت برای پذیرش و اقامت گردشگران سلامت انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: شهر سلامت فارس، بزرگترين پروژه سرمايه‌گذاري بخش خصوصي استان است كه بايد براي ايجاد و فعال سازي آن حداكثر استفاده از توانمندي‌هاي طراحان داخلي و خارجي انجام شود.

رحماني با بيان اينكه برآورد حداقلي براي تامين زيرساخت‌ها و تسريع در آغاز فعاليت‌هاي اجرايي شهر سلامت حدود 10 ميليارد تومان است، گفت: برگزاري جلسات مستمر براي اين پروژه با هدف همكاري تمام اداره‌ها و نهادها و سازمان‌ها در فراهم شدن بسترهاي لازم و آغاز كار با پشتوانه مناسب توسط مجري است.

معاون استانداري فارس با اشاره به تداوم پيگيري‌ها براي حل و فصل مشكلات مرتبط با معارضين اين پروژه، افزود: شرايط بهتري براي مجري اين طرح فراهم شده است و اين روند بايد ادامه پيدا كند تا سريع‌تر شاهد اجرا و بهره‌برداري از آن باشيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار