کد خبر: 832205
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری: به منظور بالابردن ایمنی در تردد وسایل نقلیه تعریض و شانه سازی و رفع نقاط حادثه خیز محور فرخ شهر به گردنه کَت به طول 14کیلومتر انجام شد.
هوشیار طهماسبی

علیرضا مالکی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرکرد با اعلام این خبرگفت: به منظور بالابردن ایمنی در تردد وسایل نقلیه و در جهت تحقق اهداف و مطالبات مردم شریف بخش فرخ شهر و کیار، این اداره طی 3ماه  فعالیت نیروهای راهدار و با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات سنگین خود نسبت به تعریض و شانه سازی و رفع نقاط حادثه خیز محور فرخ شهر به گردنه کَت به طول 14کیلومتر از طرفین اقدام نمود.

مالکی در ادامه به حجم 65 هزار مترمکعب مصالح به کار رفته جهت تعریض این محور اشاره کرد  و گفت : تعداد 2 دستگاه بیل مکانیکی 2 دستگاه  لودر  2 دستگاه  گریدر  و  15 دستگاه کامیون  در  طول انجام  این  عملیات به  خدمت  گرفته  شدند. 

شایان ذکر است : به ازای هر یک کیلومتر راه در استان چهارمحال  وبختیاری  یک پیچ خطرناک وجود دارد و از سه هزار و 732 کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری، یکهزار کیلومتر راه شامل 151 گردنه است.
ترددهای بالای جاده ای در استان و شرایط جوی استان موجب می شود آمار تصادفات خصوصا واژگونی ۱۷ درصد  افزایش یافته و عمده این تصادفات به دلیل واژگونی و ناشی از رفتار راننده ها است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر