کد خبر: 832196
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
پيام مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي‌ به مناسبت ارتحال آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در كنار شور انقلابي مردم ...
سيد عبدالله متوليان
پيام مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي‌ به مناسبت ارتحال آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در كنار شور انقلابي مردم در قدرداني از ياران انقلاب اسلامي و تشييع پيكر يكي از مؤثرترين و باسابقه‌ترين ياران نظام و رهبري، نكات و حقايقي را فراروي آينده سياسي كشور هويدا ساخت كه همان‌قدر كه توجه به آنها نظام و كشور را در تحقق انسجام اسلامي و ملي و رسيدن به اهداف متعالي انقلاب اسلامي كمك خواهد كرد، بي‌ترديد بي‌توجهي به آنها مي‌تواند براي آينده سياسي كشور خسارت‌بار باشد.

۱- در حالي كه اصحاب انقلاب (از هر طيف و حزب و جناحي) در حال برگزاري مراسم تشييع پيكر يار ديرين انقلاب بودند، از زير‌شاخه‌هاي برخي از جناح‌هاي سياسي خاص، با هدايت و كمك شبكه رسانه‌اي بيگانه (BBC ، CNN  و...) و برخي شبكه‌هاي داخلي آنان، به جاي همراهي با مردم، رهبري و خانواده هاشمي، در معيت ضد انقلاب داخلي و خارجي در خيمه‌گاه و سقيفه خود جمع شده و براي بهره‌برداري‌هاي سياسي از اين حادثه به‌وجود آمده مشغول برنامه‌ريزي بودند.

۲ -موضع‌گيري‌هاي شبكه‌هاي فتنه‌جو، فتنه‌گران و طرفداران كودتاي امريكايي و فتنه‌گران سبز اموي و... و فرصت‌طلبي آنان در برابر خيل عظيم مردم قدرشناس و انقلابي نشان داد كه ارتحال آيت‌الله هاشمي از يك‌سو سبب تجميع و وحدت احزاب سياسي حول محور ولايت و انسجام اسلامي آنان و از سوي ديگر سبب شكل‌گيري قطب‌بندي واقعي با نام «انقلابي، ضد‌انقلابي» شده است.

۳ - شكل‌گيري قطب‌بندي جديد «انقلابي، ضد‌انقلابي» به عنوان يك فرصت، ضمن پالايش طيف‌هاي ناهمگون و متكثر جناح‌هاي سياسي، بر شكل‌گيري آرايش سياسي جديد آنان نيز تأثير خواهد گذاشت و در آينده شاهد تغييرات شكلي و محتوايي در قطب‌بندي‌هاي داخلي به ويژه در اردوگاه اصلاحات خواهيم بود.

4- با توجه به اينكه بي‌ترديد در تمامي سال‌هاي پس از جنگ يكي از هدف‌گذاري‌هاي دشمنان نظام اسلامي تبديل هاشمي به رهبري اپوزيسيون بود، در كنار هوشمندي شخص هاشمي، نحوه عملكرد و رفتار حضرت امام خامنه‌اي در مديريت صحيح و عالمانه صحنه‌هاي سياسي كشور در خنثي‌سازي هدف دشمن ستودني و بسيار درس‌آموز بوده و هم‌اينك نيز بر آحاد مردم به ويژه بر خواص و احزاب سياسي كشور است كه با پرهيز از تفرقه و چندقطبي‌سازي كشور، در جهت ايجاد آرامش و حفظ اتحاد و تقويت باورهاي ديني و ملي و افزايش ايمان و انگيزه‌هاي مردم، زمينه شكوفايي و پيشرفت كشور را فراهم كنند.

5- شخصيت‌هاي تراز اول نظام به ويژه شخصيتي مانند هاشمي در عين حالي كه در زندگي سياسي داراي فراز و نشيب زياد و تفكرات خاصي بوده و بخشي از سلائق جامعه را مديريت كرده باشند، متعلق به كليت جامعه و مردم بوده و بايد به عنوان عامل وحدت‌بخش و تقويت پايه‌هاي بنيادين نظام فراروي احزاب سياسي بوده و هر‌گونه مصادره سياسي ايشان برخلاف آمال و آرزوهاي وحدت بخش آن يار سفر كرده خواهد بود كمااينكه هرگونه تحليل غلط از نقش وي جفاي آشكار در حق آن بزرگوار خواهد بود.

6- در شرايط كنوني كه كشور بيش از هر زمان ديگر به وحدت و تقويت انسجام اسلامي و اتحاد ملي نياز دارد، دعاي خير براي هاشمي و تحقق آرزوهاي بزرگش براي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، مستلزم ناديده گرفتن نشيب‌ها و تمركز بر فرازهاي زندگي وي و پرهيز از بهره‌برداري‌هاي جناحي و حزبي است.

7- و بالاخره اينكه با توجه به برگزاري قريب‌الوقوع انتخابات رياست جمهوري، از امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با كمك شبكه رسانه‌اي داخلي و خارجي و مديريت سرويس‌هاي جاسوسي، با فرصت‌طلبي در‌صدد بهره‌برداري از اين واقعه در جهت برهم زدن نظم و اتحاد ملي بر‌خواهند آمد و خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان و معاندان نظام در گرو هوشياري جناح‌هاي سياسي در جمع شدن حول محور ولايت فقيه و پرهيز از سخنان و رفتارهاي تفرقه‌افكني خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار