کد خبر: 832169
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
سه مرد افغان به اتهام قتل زن جوان و سرقت طلاهاي وي در منطقه كن تهران تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 12 ظهر روز يك شنبه 19 دي ماه امسال بود كه زني با اداره پليس تماس گرفت و گفت همسايه‌شان كه زن جواني به نام ثريا است به طرز مرموزي در خانه‌اش به قتل رسيده است. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 142 كن در محل حادثه كه خانه‌اي قديمي در كوچه علي اكبري حوالي خيابان روستايي در منطقه كن بود، حاضر شدند. مأموران در محل حادثه با جسد زني 35 ساله روبه‌رور شدند كه دست و پايش با طناب بسته شده و روسري رنگي هم به دور گردن و دهانش پيچانده شده بود. پس از اعلام اين خبر، قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداختند.

زن همسايه كه مأموران پليس را از ماجرا با خبر كرده بود، گفت: ثريا مدتي است همراه دختر شش ساله‌اش در همسايگي ما زندگي مي‌كنند. ساعتي قبل صداي گريه دختر شش ساله ثريا به گوشم رسيد. ابتدا فكر كردم مادرش او را تنبيه كرده است، اما وقتي صداي گريه او قطع نشد، كنجكاو شدم و به در خانه‌شان رفتم. در خانه آنها باز بود و من هم وارد شدم كه ديدم دختر شش ساله بالاي سر جسد مادرش در حال گريه كردن است.  نخستين بررسي‌ها نشان داد، زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده است.

همچنين مشخص شد مقتول افغاني و مدتي است شوهرش براي انجام كاري به افغانستان رفته و مقتول همراه دختر شش ساله‌اش در اين خانه زندگي مي‌كرده است. بخش ديگري از تحقيقات ميداني نشان داد مقتول مقدار زيادي طلا داشته است كه به هم ريختگي اسباب و اثاثيه خانه حكايت از آن داشت قاتل يا قاتلان پس از قتل پول‌ها و طلاهاي مقتول را سرقت كرده‌اند.  دختر مقتول گفت: مدتي است مردي به نام بشير به خانه ما رفت و آمد مي‌كند. او امروز همراه دو مرد ديگر به خانه ما آمدند. بشير مرا از خانه بيرون كرد و گفت داخل حياط بازي كنم. در حال بازي بودم كه بشير و دو مرد ديگر از خانه رفتند. سپس به داخل خانه‌مان رفتم و مادرم را صدا زدم، اما او جواب مرا نداد. وقتي وارد اتاق شدم، ديدم مادرم دست و پايش بسته است و جواب مرا نمي‌دهد. من بالاي سر مادرم گريه مي‌كردم كه همسايه به داخل خانه ما آمد و به مأموران پليس خبر داد.
همزمان با ادامه تحقيقات جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. دختر شش ساله را به دليل اينكه سرپرستي نداشت به دستور قاضي مدير روستا در اختيار مددجويان سازمان بهزيستي قرار گرفت. مأموران پليس در تلاشند تا بشير و دو مرد ناشناس را شناسايي و دستگير كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار