کد خبر: 832168
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
مرد جوان وقتي متوجه شد كه نمي‌تواند پول خودروي خسارت‌ديده‌اش را از دوستش بگيرد، دست به اسلحه برد و او را به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 12:30 روز دوشنبه، 13 دي ماه مأموران كلانتري 128 تهران‌نو به قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل خبر دادند، مرد جواني كه با گلوله مجروح شده بود، بعد از انتقال به بيمارستان امام حسين جان خود را از دست داده است. لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران خود را به محل رساند. بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه جسد متعلق به مرد 35 ساله‌اي به نام جمشيد است كه با اصابت گلوله به سرش كشته شده است. محل حادثه هم خانه‌اي مجردي در خيابان اشراق حوالي خيابان دماوند بود. تحقيقات ميداني در اين باره نشان داد كه اين خانه را مردي به نام علي اجاره‌كرده است و افراد خلافكار به آنجا رفت و آمد مي‌كردند.

علي وقتي در اين باره تحقيق شد، گفت: عامل حادثه مردي 35 ساله به نام هادي است. او توضيح داد: هادي و جمشيد هر دو به مصرف شيشه اعتياد داشتند و براي مصرف به خانه من مي‌آمدند. روز حادثه آنها به خاطر اختلافي كه از قبل داشتند با هم درگير شدند. وقتي مشاجره آنها بالا گرفت، هادي اسلحه كمري كشيد و گلوله‌اي به سر هادي شليك و بعد به سرعت از محل فرار كرد.
تحقيقات پليس در اين باره نشان داد كه هادي و جمشيد از مجرمان سابقه‌دار بودند كه بارها به اتهام سرقت و مواد مخدر بازداشت شده و به زندان افتاده بودند.

بررسي سوابق هادي. ن حكايت از اين داشت كه او قبلاً 11 بار به اتهام جرائم مختلف بازداشت شده بود. او آخرين بار يك سال قبل راهي زندان شده بود، اما مهرماه امسال با سپردن وثيقه از زندان مرخصي گرفته بود. كارآگاهان در تحقيقات بعدي موفق شدند خانه‌اش را در افسريه شناسايي كنند، اما وقتي براي بازداشت وي راهي محل شدند، متوجه شدند كه از آنجا فراري شده است. مأموران پليس سرانجام ساعت 12 روز يك‌شنبه 19 دي ماه او را در مخفيگاهش در فشافويه بازداشت كردند.
متهم در اولين بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت كه اسلحه را در خانه يكي از دوستانش در شهر جديد پرديس پنهان كرده است كه اسلحه هم كشف شد.

هادي در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل براي مصرف شيشه به خانه علي رفتم. بعد از مصرف مواد خوابيدم. وقتي بيدار شدم متوجه شدم كه جمشيد بدون اجازه سوئيچ وانت پيكان من را برداشته و با خودروي من به دنبال كارش رفته است. ساعتي بعد بود كه جمشيد خبر داد تصادف شديدي كرده است. وقتي خودم را به محل رساندم، ديدم كه خودرو آنقدر خسارت‌ديده كه ديگر امكان استفاده از آن وجود ندارد.

جمشيد گفت كه همه خسارت من را مي‌دهد. او يك و نيم ميليون تومان به من پرداخت كرد. مدتي بعد كه بقيه پول را خواستم گفت كه ديگر پولي نمي‌دهد. اين موضوع سبب اختلاف ما شد. وقتي متوجه شدم كه حاضر به پرداخت خسارت نيست، تصميم گرفتم كه به زور پولم را از او بگيرم. براي اين كار به اسلحه نياز داشتم. وقتي كه در حبس بودم، هم‌سلولي‌ام به من گفته بود كه اسلحه‌اي دارد كه آن را نزد يكي از دوستانش امانت گذاشته است. من آدرس دوستش را پيدا كردم و به سراغش رفتم و اسلحه را از او گرفتم.

روز حادثه براي مصرف مواد به خانه علي رفته بودم كه جمشيد هم از راه رسيد. بعد از مصرف شيشه از او خواستم تا پولم را بدهد. او با حالت طلبكارانه گفت كه حاضر نيست پولي به من بدهد و نمي‌توانم هيچ كاري بكنم. من هم اسلحه كشيدم و گلوله‌اي به سرش شليك كردم كه كشته شد.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار