کد خبر: 832159
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
ادامه رفت و برگشت‌ها در ليگ واليبال
در حالي هفته هفدهم ليگ برتر واليبال امروز پيگيري مي‌شود كه مسابقات اين فصل همچنان تحت تأثير كناره‌گيري جنجالي برخي تيم‌ها و بازگشت دوباره آنها به مسابقات است.
ماني سعيدي
 پس از اينكه تيم صالحين ورامين به دليل پرداخت نكردن تعهدات مالي از سوي سازمان ليگ كنار گذاشته شد و دوباره به اين مسابقات برگشت، حالا هم تيم پارسه تهران كه اول هفته به دليل مشكلات مالي از ليگ كنار گذاشته شده بود، بار ديگر قرار است به مسابقات ليگ برگردد. سازمان ليگ واليبال روز 18 دي در اطلاعيه‌اي با اشاره به حذف پارسه از ليگ برتر اعلام كرد« نظر به اينکه باشگاه پارسه تاکنون نسبت به تعهدات خود براي پرداخت قرارداد بازيکنان و کادر فني اقدامي نکرده است، برابر مفاد بند 7- 27 آيين‌نامه سازمان ليگ از جدول مسابقات ليگ برتر مردان حذف و کليه امتيازات تيم مذکور از جدول مسابقات دور رفت و برگشت نيز خارج مي‌شود.» 24 ساعت پس اين خبر بود كه مسئولان پارسه از بازگشت‌شان به مسابقات ليگ خبر دادند. مرتضي الله‌ورد، مديرعامل هلدينگ پارسه در اين خصوص گفت: «قرار شد تا 48 ساعت آينده يکسري از مشکلات حل شود. خوشبختانه با بازگشت ما به ليگ موافقت شد. البته کنار گذاشتن ما هم از ليگ تصميم اشتباهي نبود، اما سياست فدراسيون واليبال حمايت از بخش خصوصي است.» ليگ واليبال در حالي در شوك بازگشت دوباره پارسه به جدول مسابقات بود كه ديروز مسئولان هاوش گنبد از كناره‌گيري‌شان از ليگ واليبال خبر دادند.

اين مسئله پس از آن اتفاق افتاد كه کميته انضباطي فدراسيون واليبال روز دوشنبه به پرونده مسابقه تيم‌هاي هاوش گنبدکاووس و شهرداري تبريز که نيمه‌تمام مانده بود، رسيدگي کرد و رأي به شکست فني سه بر صفر هاوش گنبد مقابل شهرداري تبريز داده بود. مهدي محمدي، مديرعامل باشگاه هاوش گنبدکاووس در بيانيه‌اي رأي کميته انضباطي فدراسيون واليبال را جانبدارانه و نوعي توهين اين کميته به هواداران هاوش گنبد و ‌پايتخت واليبال ايران توصيف کرده و خطاب به هواداران اين تيم نوشته است: «با توجه به اينکه عزت و احترام واليبال گنبد و شما هواداران براي ما از همه چيز مهم‌تر است، برخلاف ميل باطني به خاطر توهيني که به واليبال گنبد و شما هواداران شد، انصراف هاوش را از ادامه ليگ برتر سال 95 اعلام مي‌دارم.» با وجود اين حواشي هفته هفدهم ليگ امروز پيگيري مي‌شود و طبق برنامه پارسه تهران- کاله مازندران، سازمان عمران شهرداري ساري - شهرداري اراک، شهرداري اروميه- سايپاي تهران، پيکان تهران - شهرداري تبريز، خاتم اردکان - بانک سرمايه و هاوش گنبد - صالحين ورامين به مصاف هم مي‌روند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار