کد خبر: 831834
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اردبیل:
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در مقایسه با سال گذشته، ثبت‌نام دانش‌آموزان استان در المپیادهای علمی امسال افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،رضا دانشگر در نشست با اعضای مربیان استعدادهای درخشان استان اردبیل اظهار داشت: در مقایسه با سال گذشته، ثبت‌نام دانش‌آموزان استان اردبیل در المپیادهای علمی امسال افزایش یافته که این موضوع نشان از افزایش رغبت دانش‌آموزان به یادگیری علم و دانش دارد و امیدواریم این وضعیت در استان همیشه روند صعودی داشته باشد.

وی افزود: مدارس استعدادهای درخشان استان اردبیل با ثبت‌نام از 400 نفر دانش‌آموز در بین مدارس این استان توانسته رتبه نخست را  به دست آورد و مدیریت آموزش و پرورش اردبیل نیز با 283 و 268 نفر از نظر تعداد ثبت‌نام در رتبه‌های نخست و دوم استان قرار دارند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان در المپیادهای علمی امسال 471 نفر پسر و 439 نفر دختر بودند که این آمار تقریبا نزدیک به هم است و نشان از افزایش استقبال دختران برای ثبت‌نام در این المپیادها را نشان می‌دهد.

دانشگر بیان کرد: در کل مدارس دوران متوسطه استان اردبیل، میزان ثبت‌نام در المپیادهای علمی نسبت به سال گذشته 37.10 درصد رشد داشته و بیشترین آمار مربوط به رشته‌های زیست شناسی با 368 نفر ثبت‌نام کننده بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

وی تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود در المپیادهای علمی امسال که در بهمن ماه برگزار خواهد شد، شاهد موفقیت دانش‌آموزان و افزایش پذیرفته‌شدگان در رشته‌های مختلف باشیم و امیدواریم دانش‌آموزان با استفاده از این فرصت بتوانند به موفقیت و اهداف خود برسند و  با افتخار آینده مملکت را در دست بگیرند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: انتظار داریم که مسئولان و دستگاههای مربوطه زیرساختها و بسترهای لازم را برای پیشرفت دانش‌آموزان هموار سازند و تمامی تلاش خود را برای رساندن دانش‌آموزان به رشد و تعالی انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر