کد خبر: 831763
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج:
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از ادامه روند احیای درختان باغ سیب مهرشهر طبق برنامه مصوب تا پایان سال 96 خبر داد.

محمد رضا زین العابدینی به همراه معاون دادستان عمومی انقلاب کرج و جمعی از کارشناسان فضای سبز از روند احیا و بازسازی باغ سیب بازدید کردند، با توجه به اینکه  قبلا نیز در گزارشات پیشین اعلام شد باغ سیب مهرشهر کرج بر اساس  طرح مصوب از سال 1394 در حال احیا و بازسازی بوده و امید است تا پایان سال 1396 کل مساحت 270 هکتار که در تملک بنیاد مستضعفان و جانبازان است  توسط شرکت کشت و صنعت مطهری احیا و بازکاشت شود.

در حاشیه این بازدید علی رضوان منش معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج از حمایت قضایی جهت احیا مطلوب این مجموعه بزرگ خبر داد.

لازم به ذکر است دادستان عمومی و انقلاب کرج حاجی رضا شاکرمی نیز پیش تر با حضور در این محل،  چندین بار از روند رشد بازدید نموده  و نظارت کامل بر عملیات احیا و بازکاشت درختان داشتند.

محمد رضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در راستای همین بازدید با اعلام اینکه  رشد درختان کاشته شده در باغ سیب در بهترین وضعیت می باشند اظهار داشت جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان عزیز کرجی و مهرشهر در روند احیا این پروژه وجود ندارد و باغ سیب به بهترین نحو ممکن در حال احیا می باشد.

زین العابدینی در پایان سخنان خود بیان کرد  در سال گذشته مساحتی  بالغ بر 52 هکتار کاشته شد و امسال نیز در حال چاله کنی برای کاشت درختان میباشیم که برابر با طرح مصوب از 15 بهمن 1395 و همزمان با فصل درختکاری عملیات احیا در  این قطعات نیز انجام خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار