کد خبر: 831761
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
فرمانده سپاه استان البرزخبرداد
فرمانده سپاه استان البرز با اعلام مشارکت شش‌هزارنفری بسیجیان البرزی در امر سازندگی، به ارائه تسهیلات از سوی سپاه برای رونق روستاهای استان اشاره کرد.

سردار علی استاد حسینی در خصوص شعار سال جاری مبتنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: سپاه استان در بحث اقتصاد مقاومتی و در حوزه بسیج سازندگی برنامه‌های مؤثری را انجام داده است.

 به گفته استاد حسینی یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی بحث اشتغال‌زایی است که در این خصوص سپاه با ایجاد اشتغال برای پنج هزار نفر در سطح استان گام مؤثری برداشته است.

 وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه بحث اردوهای جهادی بود که بر اساس این طرح نه‌تنها در سطح استان بلکه خارج از استان نیز خدمات‌رسانی باهدف محرومیت‌زدایی همچنان در حال انجام است.

 وی با تأمل بر نقش باورهای ایمانی در رشد کیفی برنامه‌ها، توضیح داد: سپاه و بسیج به‌واسطه باورهای ایمانی همواره درصدد بوده و هستند که خلاء های موجود را چاره‌جویی کنند، در این مسیر مهم‌ترین نیاز جامعه امروز ما بحث اشتغال است که با ایجاد کارآفرینی و اعطای وام به متقاضیان در سطح استان موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه در استان روستاهایی وجود دارد که به دلیل محرومیت و عدم رسیدگی مطلوب در حال از بین رفتن هستند، افزود: سپاه و بسیج برای حل این معضل در قالب بسیج سازندگی ورود کرده و با ارائه تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی مانع از بین رفتن روستاها و خالی شدن آن از سکنه شده است.

 وی ادامه داد: به‌منظور تحقق شعار سال مشارکت شش هزار بسیجی از سطح استان را در امر بسیج سازندگی شاهد بودیم که این مطلب خود گواه اهمیت امر ولایت برای این قشر از جامعه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار