کد خبر: 831750
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از اجرای پروژه گرمایشی گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.
احد فلاحی  با اعلام این خبر افزود: در سیستم گرمایش تابشی، با توجه به محاسبات و تجربیات به دست آمده پایین ترین مصرف سوخت را دارا است و راه اندازی وسیع این سیستم در کل فضای گلزار شهدا صرف هزینه کمتری را نسبت به سایر روش های گرمایشی را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: اجرای پروژه گرمایشی گلزار شهدای وادی رحمت با بهره گیری از سیستم هیتر تابشی با توجه به غیر محصور بودن گلزار شهدا  و کاهش شدید دمای تبریز مراسم امکان زیارت خانواده های گلزار شهدا و شهروندان را فراهم می کند.

فلاحی ادامه داد: تجهیز گلزار شهدا پس از احرای پروژه فضای مناسبی را در برگزاری مراسم مذهبی گلزار شهدا و استفاده هرچه بیشتر از فضای معنوی این مکان مقدس در فصل سرما ایجاد می کند.

احد فلاحی تصریح کرد: باتوجه به نتایج مثبت و انجام گرمایش مطلوب با پیمانکار پروژه جهت کل فضا های سر پوشیده عقد قرار داد انجام گرفت تا قدمی هرچند کوچک در راستای خدمت به یادگاران شهدا و خانواده های معظم شهیدان و عموم مردم شهید پرور تبریز برداشته شود.
فلاحی افزود : هیتر های تابشی با توجه به این که انتقال گرما را بصورت تابشی و به کمک امواج مادون قرمز انجام  می دهد جهت گرمایش فضا های باز ،  مناسب ترین انتخاب است و یکی از مزیت های مهم این سیستم مصرف بسیار پائین گاز در مقایسه با سیستم های مشابه است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر