کد خبر: 831598
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: اصلی ترین رویکرد دولت یازدهم حمایت از ایجاد فرصت های اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال دولت در سال اقتصاد مقاومتی با نادیده گرفتن برخی از موانع همچون معوقات بانکی، دارایی، بیمه و ... تلاش می کند تا به هر شکل ممکن از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان حمایت کند.

رئیس شورای اشتغال و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه بانک های عامل، دستگاه ها و نهادهای صادرکننده مجوز باید در بهبود شرایط اشتغال آستین بالا زده و با تسهیل قوانین به فعالان این عرصه کمک کنند افزود: در کنار بانک ها که در پرداخت تسهیلات پیشقدم هستند باید امور مالیاتی و تامین اجتماعی حمایت واقعی و عملی را از رونق تولید و اشتغال انجام دهند.

خدابخش افزود: برای خروج از رکود ما راهی جز توجه و بها دادن به تقویت تولید ملی نداریم و در این زمینه خوشحال هستیم که با همکاری شهرک های صنعتی در استان اردبیل در کنار شهرک های عمومی و تخصصی شاهد راه اندازی شهرک های خصوصی نیز هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال و با تشکیل مستمر جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی سعی کردیم تا در بخش صنعت و کشاورزی تسهیلات مناسبی را پرداخت کنیم گفت: پرداخت بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های راکد و با پیشرفت ۶۰ درصد نمودی از این حرکت های حمایتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر