کد خبر: 831095
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
نماینده مردم تبریز در مجلس
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه آینده مجمع نمایندگان آذربایجان‎شرقی 11 مورد از مطالبات مردم استان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

احمدعلیرضا بیگی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری کارخانه ماشین‎سازی، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان در هفتم دی‌ماه که شیفت سوم مجلس بود جلسه‌ای را تشکیل دادند که در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشت و در رابطه با موضوعات مختلف از جمله ماشین‌سازی تبریز بحث شد.

وی با بیان اینکه از جمله موضوعات مورد مطرح در این جلسه که مطالبه مردم آذربایجان‌شرقی است، موضوع واگذاری ماشین‌سازی بود، افزود: از وزیر خواستیم همانطور که فولاد خوزستان را از بابت مطالبات واگذار به شستا شده است و جلسه هیأت وزیران بر آن صحه گذاشته و آن را تصویب کرد، درخواست کردیم برای ماشین سازی نیز راهکاری مناسب ارائه دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص واگذاری ماشین‌سازی از بابت مطالبات تأمین اجتماعی به شرکت شستا را از وزیر خواستیم که وزیر نیز قول مساعدی در این زمینه به نمایندگان داده است.

وی افزود: در جلسه تشکیل شده با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد هفته آینده نیز جلسه‌ای در خصوص موضوع واگذاری ماشین‌سازی و موضوع مس سونگون، رسیدگی به شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک صنعتی بعثت و شهرک صنعتی اسکو بود که از وزیر در آن جلسه مطالبه کردیم.

بیگی خاطرنشان کرد: در جلسه بعدی مجمع نمایندگان استان 11 موضوع اساسی از مطالبات مردم که یکی از آن‌ها موضوع واگذاری ماشین‌سازی است مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج مورد پسند در هفته آتی به مردم اذربایجان خواهیم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر