کد خبر: 831075
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
سري جديد برنامه «قندپهلو» به روي آنتن خواهد رفت
برنامه «قندپهلو» يكي از برنامه‌هاي موفق سيما بود كه در مدت زمان كوتاهي مخاطبان زيادي را با خود همراه كرد و توانست نامش را به عنوان يك برند موفق در برنامه‌سازي به اثبات برساند؛ برنامه‌اي كه پس از وقفه‌اي قرار است دوباره به روي آنتن برود.
احمد محمدتبريزي
به گزارش «جوان»، امير قميشي، تهيه‌کننده، کارگردان‌ و يکي از طراحان مسابقه «قندپهلو» عنوان كرده كه قرار است سري جديد «قندپهلو» با تركيب رضا رفيع به عنوان مجري و سردبير و شهرام شکيبا و ناصر فيض به عنوان داور پخش شود؛ خبر خوبي كه طرفداران اين برنامه را خوشحال خواهد كرد. 

طبق گفته قميشي، مديران تلويزيون آمادگي جدي‌ خود را براي پشتيباني کامل از اين برنامه اعلام كرده‌اند و پيش‌بيني مي‌شود سري جديد «قندپهلو» در دو بخش مستقل ويژه ايام دهه فجر و همچنين نوروز ۹۶ توليد و پخش شود. حال بايد منتظر ماند و ديد اين زمانبندي به موقع به سرانجام مي‌رسد يا به زمان‌هاي ديگري موكول مي‌شود. خبر مهم ديگر درباره برنامه «قندپهلو» به توجه ويژه رهبر انقلاب به اين برنامه برمي‌گردد. شهرام شکيبا در گفت‌وگويش كه در کانال تلگرامي و سايت khamenei. ir منتشر شده، روايت‌هاي خواندني از واكنش رهبر انقلاب به برنامه «قندپهلو» را بيان مي‌كند.

شكيبا درباره نظر مثبت رهبري به اين برنامه‌ مي‌گويد: در ديدار شب ولادت امام حسن(ع) با آقا بود که ايشان به اين برنامه واکنش نشان دادند. آقا در حال راه رفتن بودند و هنگامي که بنده را ديدند، ايستادند. من فکر کردم با دوستان بغل‌دستي من هستند. آقاي ميرشکاک بود، آقاي انساني بود، حسين جعفريان و رضا برجي بودند. چند نفر از رفقاي ديگر بودند. من فکر کردم حتماً مخاطب آقا اين بزرگان هستند و با من کاري ندارند، اما بعد آقا گفتند: ما برنامه را مي‌بينيم و احسنت به شما. حالا شايد لفظ دقيق ايشان را به‌خاطر نياورم، اما يک کلام ملاطفت‌آميزي و لطفي اين‌چنيني ابراز داشتند. من فهميدم برنامه ديده شده است. اتفاقاً آرام‌آرام ديديم واکنش‌ها خيلي جالب است و در جامعه هم مردم دارند مي‌بينند. 

با توجه به صحبت‌هاي شكيبا و اظهارنظر رهبر انقلاب، هرچند بار مسئوليت برنامه بيشتر مي‌شود، اما «قندپهلو» مي‌تواند به عنوان جريان‌ساز نظر مخاطبان عام و خاص را توأمان جلب كند كه موفقيت بزرگي براي صداوسيما به شمار مي‌رود. در روزهايي كه برنامه‌هاي تلويزيوني جان چنداني براي جذب مخاطب ندارند، پخش دوباره چنين برنامه‌هايي مثل تزريق خوني تازه در ميان برنامه‌هاي تلويزيوني است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار